• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Serenity

ja det är ju inte så att man sitte roch gräver precis inte jag iaf haha

lilltjejan skrev 2007-10-11 12:22:46 följande:
    hahaha jag sitter typ alltid så när ja myser ner i soffan, men dock inte såå långt ner me handen, liten mer uppåt långt ner på magen
  • Visa08

Har man en sådan där rolig dingeli dong så kanske det är svårt att låta bli den

Den är ju ganska gosig....

• Yllo

Min man har svårt att låta bli den enögde ormen... jämt sitter han där och pillar.. När jag menande tittar på honom så säger han genast att det kliar och att den blivit varm under dagen på jobbet.. Jag brukar helt sonika plocka bort hans händer och börja leka med den själv.. klia lite och så... Sedan tar jag bort mina händer.. kryper upp i mitt hörn i soffan och ser så oskyldig ut och frågar om det inte kliar längre *ASG*

• Serenity

hahahah...YOU BAD BAD GIRL!!

Yllo skrev 2007-10-11 13:30:34 följande:
    Min man har svårt att låta bli den enögde ormen... jämt sitter han där och pillar.. När jag menande tittar på honom så säger han genast att det kliar och att den blivit varm under dagen på jobbet.. Jag brukar helt sonika plocka bort hans händer och börja leka med den själv.. klia lite och så... Sedan tar jag bort mina händer.. kryper upp i mitt hörn i soffan och ser så oskyldig ut och frågar om det inte kliar längre *ASG*
  • Yllo

VA??? Jag har väl inte gjort något?? *ser så oskyldig ut* Det kliade ju och jag hjälpte till att klia... är det inte en sak som man ska hjälpa sin make med?? *stora blåa oskyldiga ögon*

• Bellanote

serenity att tänka innan man pratar det är ju som att använda glidmedel vid analsex.

• Bellanote

ha ha vad ni har skrivit när en annan försökt försörja en ..

jo sambon min sitter med med handen innanför. jag har börjar att göra detsamma bara för att och han kollar alltid snett man han verkar inte inse ironin från mitt håll..

förspel vad är det?

mitt bästa förspel hade jag med en äldre man som verkligen höll på med hela kroppen topp till tå åååhh den natten ja och sommar förälskelse. obs han var bara 28 och jag 18.

• Ankan80

Jäklar vad det skrivs här....
    Den här tråden måste ha slagit rekord i aktivitet!!

Av förståeliga skäl Roligt ämne. Tur man sitter i eget rum.

• Yllo

Vilken underbar historia Jodie... för att inte tala om så sann så

Hmmm... förspel ja... oj, drömmer mig tillbaka en 20 år i tiden.. Dejtade då en man som verkligen tog det där med förspel på allvar.. han var så grundlig att när det väl var dags att "rida pållen" så gick det för oss båda inom loppet av 1 min... sedan somnade man gott kan jag lova

SmileyCentral.com

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o