• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Waersta

Ett nej är ett nej är ett nej, självklart.

• Waersta

MEN det blir så fruktansvärt tråkigt om vi ska vara seriösa och ordentliga.

• Serenity

Nä skottdagen!
    det här är ingen sån tråd som ska tas på allvar på så sätt!
    vissa gillar det vissa inte,andra har sina metoder för att säga nej. I den här tråden är det kul att prata om sex! inge sånt där allvar här inte

vi får starta en ny allvarlig tråd om homosexualitet osv...

Skottdagen2008 skrev 2007-10-11 10:12:00 följande:
    Yesus. Men det är väl inte svårare än att säga nej. Gör de slut så är det väl inget förhållande värt vatten ändå. De får väl säga till sina pojkvänner att de trodde att de var tillsammans med en man som njuter av en kvinna inte en man som eg. önskar en annan man. Jag har inget emot homo-, bi- eller transsexuella har många vänner, men som heterosexulell kvinna vill man nog bli tagen av en man på rätta stället och borde då som heterosexuell man troligen vilja ta i rätta stället, eller??
    [citat]Skottdagen2008, du kan ju gå in på ungdomsmottagningens hemsida och få lite tragisk uppläsning. Fjortonåringar som frågar om de måsta ha analsex med sina killar, som säger att de gör slut med dem om de inte har det. Inom porr verkar analsex numera vara standard, och vad folk än säger så påverkas sexuella normer faktiskt av porrindustrin. Analsex är "modernt", och det finns en hel del tjejer som säger att de njuter väldigt av det (jag är dock inte en av dem).
  • pallasathena

Skottdagen 2008,
    nu sade jag ju inte på något vis att jag stöttade eller uppmuntrade det faktum att unga tjejer tror sig vara tvunga att ställa upp på analsex, så jag tänker inte försvara det.

Däremot är det kanske en aning onyanisierat att klassa alla som tänder på analsex som garderobshomosexuella, vilket du gör när du säger att den som har analsex vill ha sex med en man.
    Och som jag sade tidigare, det finns kvinnor som tänder på det också. Är de också homosexuella män då? Eller är det bara mannens sexuella motiv till sex som räknas? Att helt exkludera analsexpraktiserande kvinnors åsikter och motiv är lite sexistiskt tycker jag, de är ju ytterst delaktiga.

Tycker inte den logiken går ihop alls. Från vad jag förstår så tänder många på analsex för att det är fysiskt stimulerande (finns massa nervtrådar och grejer), saker som är tabu är ofta upphetsande och för att de tycker det är mer intimt.
    Därmed inte sagt att jag håller med, och jag är själv inte intresserad av analsex. Men jag tycker det är lite förlegat och provocerande att påstå att alla som vill ha analsex egentligen vill sätta på en karl. Dessutom tror jag inte ett dugg på det. Och som nämnt tidigare, analsex är vanligare hos heterosexuella. Det är aningen fördomsfullt att tro att bara för att man är bög vill man bli påsatt/sätta på någon i röven.

• snofsan

vaf sjutton menar ni med strapon?

• pallasathena

En annan sak, analsex har i hundratals år idkats av heterosexuella par där kvinnan av diverse (religiösa) skäl vill/måste vara oskuld, och inte vill riskera att bli med barn.

• pallasathena

strapon = dildo med typ bälte eller liknande som en tjej kan använda för att sätta på en kille.

• pallasathena

Löskuk kanske det kallas på svenska?

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o