• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Bellanote

serenity du kan få låna min dildo det är lugnt men du får ta med egna batterier för de delar jag inte med mig av

serenity har inte du barn ?? hi hi vit klänning på bröllopet eller ...

waersta vi kan ju grupp filma då kanske det blir smidigare och så sparar man ju in på film är ju smålänning du vet ha ha ha

• Serenity

hahaha...snåla jävel

joo,jag har barn och han kom med storken sörru!

Nä men nu måste jag dela med mig en utav de kanske äckligaste ursäkterna eller tjaaa..jag har tänkt lite i förväg. När min son föddes så blev det ju en massa tryck ner till ändtarmen (alla här med barn vet preeeeecis vad jag pratar om) och då får man en massa hemorrojder! När jag fick dessa tänkte jag först att "nää,inte kan man berätta nått sånt till sin älskling...då lär han ju tycka man är super äcklig" men sen tänkte jag "om jag babblar på tillräckligt länge så blir han nog sådär lagom äcklad av just rumpingången och kanske inte vill då ha analsex på bröllopsnatten" så nu så upprepar jag de tlite då och då ahaha

Jag måste alltid byta trosor innan jag går och lägger mig,från sting till hipsters...så häromdan sprang jag runt och letade efter mina hipsters. Var så trött och ville verkligen inte ha sex och orkade inte heller med nå sånt där osynligt tjat,ni vet att han försöker tafsa och man typ spelar död. Så då säger han "men skit i trosorna då om du itne hittar dom" och se sådär pilsk ut...då kläcker jag ur mig "nääää,jag måste ha på mig trosorn,har för mycket flytningar ikväll" hahahahaha
    Kan ju säga att den pilskna blicken försvann på mindre än en microsek hahaha
    vi kramades hela natten istället

Bellanote skrev 2007-10-10 22:17:39 följande:
    serenity du kan få låna min dildo det är lugnt men du får ta med egna batterier för de delar jag inte med mig av serenity har inte du barn ?? hi hi vit klänning på bröllopet eller ... waersta vi kan ju grupp filma då kanske det blir smidigare och så sparar man ju in på film är ju smålänning du vet ha ha ha
  • Rosviol
    maljor skrev 2007-10-10 22:02:30 följande:
    Äh, det finns andra sätt att ordna så man går som en cowboy. Testa 11ggr på en och samma dag får du se
    Haha ja det kan jag förstå. Men jag tror jag skulle ha ett brett leende till den gången istället för ansiktsuttrycket "jag har en pinne i rumpan"
  • silvera

Grrr...
    Skrev värsta öppenhjärtliga inlägget, men min dator startades om och allt försvann...

I alla fall, vi hade underbart sex på bröllopsnatten.
    Så det är klart att man orkar! Jag hade laddat upp med en liten påse med lite olika vuxenleksaker mm, och det blev väldigt uppskattat.
    (en del fixar rosenblad och bubbel, men det hade ju hotellet redan ordnat... )

Å vad gäller "bakvägen", så glöm vaselin, utan ta rikligt av ett silikonbaserat glidmedel, finns tex på apoteket.

• Serenity

ja det är en ny taktik iställer för den klassika huvudvärks ursäkten dom börjar ju fatta nu att den inte är sann

• Waersta

Min karl somnar oftast på soffan.. så ska det bli något överhuvudtaget så får jag ta initiativ själv.

• Yllo

Sessan!! Jag har det jag har det *hoppar ivrit upp och ner på stolen och viftar med handen*
    Din ursäkt för att slippa bakvägen är ju solklar!! Skyll på din stackars svanskota och att doktorn sagt att du aldrig får pröva analsex under resten av ditt liv

Annars var dildon ett väldigt bra förslag

Waersta: Min somnar också oftast på soffan... där slocknade han kl 19:30 igår kväll.. jag lyckades dock väcka honom tillräckligt för att få honom i säng strax efter 8 så där var det inget tal om romantik och kel direkt.. Förspel är inte heller hans starka sida tyvärr....

• Tooticki

Det är väl bara att säga att du inte är intresserad av analsex, över huvud taget! Han vill väl inte göra något som du inte är med på/känner dig bekväm med? Nej, var ärlig och säg som det är.

• Waersta

Det blir inte lika roligt då ju.. det skulle ju förstöra hela våran tråd ju.

Tooticki skrev 2007-10-11 07:56:56 följande:
    Det är väl bara att säga att du inte är intresserad av analsex, över huvud taget! Han vill väl inte göra något som du inte är med på/känner dig bekväm med? Nej, var ärlig och säg som det är.
Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o