• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Bellanote

ha ha sambon och jag tänkte p åsamma sak i dag när vi gick förbi varann..

jag grappa om k*ken och han grappa tag i ena bröstet på mig sen stod vi och tok flina.

härligt att va nykär fast det är över 2 års sedan vi träffades

• Yllo
    Bellanote skrev 2007-10-15 20:30:41 följande:
    ha ha sambon och jag tänkte p åsamma sak i dag när vi gick förbi varann.. jag grappa om k*ken och han grappa tag i ena bröstet på mig sen stod vi och tok flina. härligt att va nykär fast det är över 2 års sedan vi träffades
    Hehehehe... Jag tänkte att jag skulle ge lite av egen medicin till maken när han kom hem från jobbet idag.. Alltså mötte jag upp honom i dörren när han kom hem och tog ett stadigt tag om "paketet" samtidigt som jag sa "tut tut" I samma andetag skjuter hans hand ut och greppar mitt ena bröst och jag hör hur han säger "tut tut" och sedan börjar han vifta på ögonbrynen och nicka mot sängen och fråga om det inte är dags för lite pök
  • Dallas

Så gick det med det...
    Yllo skrev 2007-10-15 20:42:18 följande:
    Hehehehe... Jag tänkte att jag skulle ge lite av egen medicin till maken när han kom hem från jobbet idag.. Alltså mötte jag upp honom i dörren när han kom hem och tog ett stadigt tag om "paketet" samtidigt som jag sa "tut tut" I samma andetag skjuter hans hand ut och greppar mitt ena bröst och jag hör hur han säger "tut tut" och sedan börjar han vifta på ögonbrynen och nicka mot sängen och fråga om det inte är dags för lite pök
  • charmed

hahaaha

Yllo skrev 2007-10-15 20:42:18 följande:
  • Bellanote

yllo samma tankar ser jag

sambon "honkade" mina här om dagen . frågade då jasså är det tutor nej nej svarar han det är bröst. HALLÅ behandla dem då som det.

sen hatar jag det här varför tror killar brösten kan användas som låtsas box bollar ?

• valkyriana

Han har alltså väntat hela den tiden på analsex! Men gumman det är inga problem! Då tiden är inne tar du fram jättedildon och säger ja ja, ner med brallorna bend over så kör vi!

• Waersta

min karl har faktiskt aldrig tutat på mina tuttar.

men jag brukar tuta på hans (nästan obefintliga när han sitter ner och de blir "lite mer")

• valkyriana

honk honk!

Nej då är det bättre på sällskapsresanviset

Rattarata ra!

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o