• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Yllo
    Bellanote skrev 2007-10-15 21:00:02 följande:
    yllo samma tankar ser jag sambon "honkade" mina här om dagen . frågade då jasså är det tutor nej nej svarar han det är bröst. HALLÅ behandla dem då som det.sen hatar jag det här varför tror killar brösten kan användas som låtsas box bollar ?
    *S* Jag har även prövat detta.. När han står där naken i all sin prakt så sträcker jag fram handen... Formar den som en kattass och börjar leka med den enögde ormen precis som en kattunge gör med en papperstuss på snöre Allt för att få honom att inse att man inte ska behandla bröst och snokar som leksaker utan med lite mer respekt och smek Men nej då... han tycker det är skitkul och blir väldigt "pökig" då *suck*
  • Waersta

aha, det måste ju vara så att grabbarna behandlar oss som de själva vill bli behandlade.

• Ickaflicka

Är jag normal? Hihi? Är det fler som har samma problem som jag? En bakiskåt sambo! Jag har absolut ingen lust dagen efter,vill helst inte bli rörd, medan han springer runt och brölar som en brunstig tjur efter mig hela dagen! Jag fattar inte att vi kan vara så olika!?!

• Ickaflicka

Det värst är ju att bröllopsdagen kommer att bli likadan, hihi!

• Yllo

Jag vet faktiskt inte... Min man är aldrig bakis då han inte dricker alkohol... Däremot är jag inte så sugen på sex dagen efter... vill helst bara ligga på soffan och tycka synd om mig själv

Fast jag ser framför mig maken springa omkring i huset.. naken.. och bröla som en brunstig tjur!! Vilken syn!! *ASG*

Ickaflicka skrev 2007-10-17 09:04:21 följande:
    Är jag normal? Hihi? Är det fler som har samma problem som jag? En bakiskåt sambo! Jag har absolut ingen lust dagen efter,vill helst inte bli rörd, medan han springer runt och brölar som en brunstig tjur efter mig hela dagen! Jag fattar inte att vi kan vara så olika!?!
  • lilltjejan

Hahaha här är det tvärt om, det är JAG som blir massa bakiskåt ioförsig klagar inte karn utan tar vara på varge tillfälle

• stenbruden

Jag är precis som du lilltjejan, oxå bakis kåt! Som en pilsk katt

• charmed

hej allihopa! alla bakis kåta och stackars ickaflicka som måste springa ifrån sin bakiskåta karl

jag snackade med en barndomskompis igår och så berättade jag ju om den här tråden och då kom hon ihåg att när vi var unga så brukade jag säga till mina pojkvänner som ville ha oralsex att jag hade munherpes och att det skulle smitta ner deras snopp,hahahahahaha!!!! Allt för att slippa slicka på klubban!

guuud,det hade jag blockerat helt

Nu med min älskling så finns det ju inga ursäkter för sånt längre,heheheh

• lilltjejan
    lillSessan skrev 2007-10-17 11:39:02 följande:
    när vi var unga så brukade jag säga till mina pojkvänner som ville ha oralsex att jag hade munherpes och att det skulle smitta ner deras snopp,hahahahahaha!!!! Allt för att slippa slicka på klubban!guuud,det hade jag blockerat helt Nu med min älskling så finns det ju inga ursäkter för sånt längre,heheheh
    Hahahaha den körd ja me med ett bra tag å guuud va besvikna dom blir
Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o