• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • Yllo

Men hallåååå Sessan!! Vad tror du om mig?? Grabben är 15 år och då vet dom inte ens vad dom ska göra med husormen ens!! Näää... min tanke var att han skulle kunna ta kursen redan nu så att han vet den dagen han skaffar sig en donna
    Det är såååå tröttsamt att lära upp svennisar.. för att sedan se dom gå vidare med alla kunskaper till andra tjejer.. Har väl lärt upp 3 st i mina dagar... men maken var ju redan upplärd på fel sätt så där blev det tji

lillSessan skrev 2007-10-17 22:06:23 följande:
    Men hallå Yllo,varfrö ska din STYVSON ta den? ännu värre hur fasiken VET DU att han bör ta den?? öööh,din snuskhummer!! hihi
  • Waersta

Ja.. vad tusan kunde man när man var 15? Det är tio år sen snart..

Yllo skrev 2007-10-18 08:05:59 följande:
    Men hallåååå Sessan!! Vad tror du om mig?? Grabben är 15 år och då vet dom inte ens vad dom ska göra med husormen ens!! Näää... min tanke var att han skulle kunna ta kursen redan nu så att han vet den dagen han skaffar sig en donna Det är såååå tröttsamt att lära upp svennisar.. för att sedan se dom gå vidare med alla kunskaper till andra tjejer.. Har väl lärt upp 3 st i mina dagar... men maken var ju redan upplärd på fel sätt så där blev det tji
  • charmed

hahahahahaha,waersta! vilka grymma fräckisar

Waersta skrev 2007-10-18 08:15:50 följande:
    Ja.. vad tusan kunde man när man var 15? Det är tio år sen snart..
  • Yllo

När jag var 15 år så trodde jag benhårt på att man blev med barn om man kysstes! Så var det ju i alla Barbara Cartland romaner.. Hjältinnan och hennes make kysstes och så såg man fyrverkerier och så blev hon med barn... Alltså skulle man akta sig för kyssar för då såg man fyrverkerier och fick barn... Tänk att få vara så oskuldsfull igen *drömmande*

• charmed

haha,jag tror knappast din styvson tror det nu
    hehe,JAG var inte så oskuldsfull när jag var 15

Yllo skrev 2007-10-18 09:46:13 följande:
    När jag var 15 år så trodde jag benhårt på att man blev med barn om man kysstes! Så var det ju i alla Barbara Cartland romaner.. Hjältinnan och hennes make kysstes och så såg man fyrverkerier och så blev hon med barn... Alltså skulle man akta sig för kyssar för då såg man fyrverkerier och fick barn... Tänk att få vara så oskuldsfull igen *drömmande*
  • Ickaflicka

Ja, böcker har ofta fina omskrivningar för hela processen, men Bamse är nog ändå bäst! "När Bamse och Brumelisa en natt kramades extra länge..." hihi!

• charmed

haha!
    va kul!

Ickaflicka skrev 2007-10-18 09:58:46 följande:
    Ja, böcker har ofta fina omskrivningar för hela processen, men Bamse är nog ändå bäst! "När Bamse och Brumelisa en natt kramades extra länge..." hihi!
  • charmed

Ja men ska man synda ska man göra det så tidigt som möjligt och få det överstökat,eller hur???
    Fast det gäller EJ våra egna barn,dom får gärna gifta sig oskuld

Zozo skrev 2007-10-18 09:59:11 följande:
    Inte jag heller Sessan... *rodnar*
Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o