• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • felines

Jag tycker det är en fullständig dealbreaker. Tänker han inte slicka mus kan han se sig om efter en annan tjej :D. Hjälp vad tråkigt jag skulle tycka det blev i sängen utan oralsex.

• charmed

hehe,jo jag håler med!!!
    i dagens läge iaf
    när jag var mindre så tuckte jag att det var så himla äckligt efter killar torkar ju itne av sig efter att dom kissat utan dom skakar ju på ormen lite sen får det va då är det ju en massa kiss där fortarande sen så all pungsvett som bildas där under dagen är inte heller speciellt upphetsande men min kille är omskuren så det tycker jag är super fräscht

jaaaaa,håll på att glömma! FLENSOST!!!! fy fasiken va vidrigt! lukar ju APA!! jag trodde vi hade det illa med vår fisklukt men flensost luktar ju lik (tror jag iaf )

felines skrev 2007-10-17 12:07:17 följande:
    Jag tycker det är en fullständig dealbreaker. Tänker han inte slicka mus kan han se sig om efter en annan tjej :D. Hjälp vad tråkigt jag skulle tycka det blev i sängen utan oralsex.
  • Yllo

Det heter ju "Tugga mus"!! Föresten så har jag precis fått lära mig att det inte heter "Den enögde ormen" Det är en "Husorm"
    *S*

felines skrev 2007-10-17 12:07:17 följande:
  • Yllo

Hmmmm... jag kommer inte ens ihåg vad jag hade för ursäkt att slippa "slicka på klubban" när jag var yngre...

• charmed

hahahaha...tugga mus,hahahaha

ahahahha,husorm,hahahahaha

• Yllo

Jaaaaaaa... heter det inte så då?? *ser osäkert ut*

• Waersta

scrolla brukar jag kalla det.. med musen alltså.

• Waersta

Sen brukar jag säga "snyta snoken" om karlar som sköter sig själva..

• felines
    lillSessan skrev 2007-10-17 12:21:35 följande:
    hehe,jo jag håler med!!! i dagens läge iaf när
    jag var mindre så tuckte jag att det var så himla äckligt efter killar
    torkar ju itne av sig efter att dom kissat utan dom skakar ju på ormen
    lite sen får det va då är det ju en massa kiss där fortarande sen så
    all pungsvett som bildas där under dagen är inte heller speciellt
    upphetsande men min kille är omskuren så det tycker jag är super fräscht jaaaaa,håll
    på att glömma! FLENSOST!!!! fy fasiken va vidrigt! lukar ju APA!! jag
    trodde vi hade det illa med vår fisklukt men flensost luktar ju lik
    (tror jag iaf )
    Nä HUUUU! Killar som inte har en personlig hygien kan fetglömma att få se så mycket som en tå av min kropp. RÄÄÄÄLIGT.

Nej, killar måste lära sig ett par basala saker innan de är värdiga uppmärksamhet. Tvålkunskap B (A kursen ges till barn under 7 år), Tandborstkunskap A, Romantik för nybörjare, Allmän Kondomlära, Förspel B, samt Grundkurs i kvinnans anatomi som innehåller de viktiga kursmomenten "Erogena zoner", "Klitoris sitter här" och "Definitionen av bröst" (populärt känd som "Nej, det är inga tutor").

Killar som saknar detta i sin CV göra sig icke besvär ;)
  • charmed

hahahaha! ja sååå klockrent!
    Håller med!

felines skrev 2007-10-17 13:24:37 följande:
    Nä HUUUU! Killar som inte har en personlig hygien kan fetglömma att få se så mycket som en tå av min kropp. RÄÄÄÄLIGT. Nej, killar måste lära sig ett par basala saker innan de är värdiga uppmärksamhet. Tvålkunskap B (A kursen ges till barn under 7 år), Tandborstkunskap A, Romantik för nybörjare, Allmän Kondomlära, Förspel B, samt Grundkurs i kvinnans anatomi som innehåller de viktiga kursmomenten "Erogena zoner", "Klitoris sitter här" och "Definitionen av bröst" (populärt känd som "Nej, det är inga tutor"). Killar som saknar detta i sin CV göra sig icke besvär ;)
Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o