• Serenity

Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o

Alltså hörni alla fruar...hade ni verkligen sån där het passionerad sex på er bröllopsnatt som man fantiserar om? Har hört att man är så himla trött så man orkar inte ens missionären

Jag måste ju bara få berätta,jag har gjort bort mig. Sen jag var tonåring och det blev mode med ANALsex så har alla jag vart tillsammans tjatat på mig (fattar inte vart jag hittar dessa anal fixerade killar) min ursäkt har alltid varit att "Näe,det skulle jag spara tills bröllopsnatten för enbart min man ska åka läng den vägen,haha" ja ok,ok sa de flesta besvikna. Inte fasiken trodde jag att jag någonsin skulle ha en endaste tanke på att gifta mig. Det blev nå sorts grej att säga det till alla mina pojkvänner trots att vissa inte ens frågat. Nu så ska jag ju gifta mig och jag ska ta mig fan inte bli tagen i rumpan,hur fasiken ska jag dra mig ur?? tänkte kanske supa ner honom ordenligt så han slocknar och säga att det bara gällde under bröllopsnatten,hehehehe

men vad säger ni visa blivande brudar och nyblivna fruar,på vilket sätt ska jag ta ur den här sitsen UTAN att prata med honom (sån mogenhet orkar jag definitvt inte med,haha)

kram på er

• Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o
  • solrosfrö

Eller när förspel är lika med= Ska vi ha pök?? Snacka avtändande! Som om att titta på mig är nog för att bli het. Eller att tänka "SEX" och bli het! Nja karlar måste tänke lite längre än till skrevet

• charmed

jag har tvingats mysa med min sambo

• solrosfrö

Skojjar du la dom ut ditt riktiga namn???Utan tillstånd hallå!! Är det inte typ olagligt?????

• Waersta

Stackars dig. Hur känns det?

lillSessan skrev 2007-10-12 22:59:10 följande:
    jag har tvingats mysa med min sambo
  • solrosfrö

Nej var storsint det enda som en advokat medför i detta fallet lär vara kostnader så tat lite lugnt bara. Agera inte i affekt.

• charmed

ja zuki tycker nog inte så mycket tror jag hon ska ju bara hålla ordning och reda här bland oss

• Bellanote

nehe ingen som har något mer roligt.. har tråden dött ut... ?

• charmed

FAN!!! Här heter jag ju mitt eget namn! varfrö heter jag avregistrerad på vissa ställen??? *grr*

• Bellanote

konstigt.. kolla med pumpkin om hon kan ta bort det.

Svar på tråden Inge het sex på bröllopsnatten!! :-o