• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • gift stormvind

Dallas

Hej, har ju inte varit här på länge, men när jag såg att du var här så måste jag säga hej!
    Hoppas att allt är bra.
    Kram

Hej ni andra!
    Jag och Dallas lärde känna varandra här för något år sedan när vi planerade våra bröllop. Då hette jag bara stormvind, men det var ju naturligtvis upptaget nu

• Dallas

Nämen hej stormvind!!!!!!!!! Kul att du hittat vår tråd! Hihi, du kunde väl inte låta bli efter mitt mail
    Bara för några veckor sen var jag helt Bt-beroende, men det börjar mattas av av olika anledningar...

Hittar du några kuliga trådar nu då? Förutom denna då

• Dallas

Fy F*N så dåligt

Yllo skrev 2007-11-19 12:25:44 följande:
    Krya på er både kissen och Thailand 08!!Själv är jag arg som ett bi just nu.. Min tandläkare ringde äntligen tillbaks (bara efter 16 lämnade meddelanden). Jag har ju gått för att rotfylla om en tand och det gick inte.. behandlingen fullföljdes inte ens.. Alltså har jag sökt henne för jag vill ha tillbaka pengarna, speciellt då jag inte ens ville göra behandligen från början utan jag ville dra ut tanden. Hon vägrar att ge mig tillbaka pengarna!! Nu ska jag ta kontakt med ARN och se vad dom säger.. Jag känner mig grundlurad just nu. Tandläkaren sa att tanden skulle bli bra om dom rotfyllde om den och det blev bara värre.. nu är tanden utdragen och jag är äntligen smärtfri efter många många år!! Men 6000 kr är mycket pengar att slänga bort i onödan på en behandling som jag inte ens ville ha.
  • Dallas

Stormvid har meddelande i gästbok och inbox
    Ett hemligt meddelande är det

• Dallas

Jaa visst är det
    Man måste vara hjälpsam och berätta saker för en nygammal medlem "vettu". Tänk om hon missar att man har Gb o inbox Men en väl förborgad hemlis är det ju. Inga #gäster#nivet kan ju se i inboxen, tack och lov.....
    a02270 skrev 2007-11-19 21:10:16 följande:
    haha, va diskret..
  • Dallas

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1981244-61.html
    Alla ni andra, här höll vi bl a till innan gamling/panik-trådarna fanns.

3 inlägg på raken ooopppsss, jag blir väl snart anmäld moooaaaahahahahaha.
    Dags att logga ut igen för nu, ska ondulera håret,lägga ihop kläder mm som ska skänkas till en lokal hjälporganisation, handla, lämna ovan nämnda kläder, hälsa på pappa som kom hem igår efter 12 dagar på Näl. Vad mer?? Dammsuga såklart.
    Hmmm ja det var nog de hele som dansken säger Vi ses väl senare, hoppas jag.
    Ha en härlig dag alla gamlingar, 0ch Linda och Tussen

• gift stormvind

Dallas

Har läst hemlisen Done!!

• Yllo

Kaffemoster... så här i efterhand är jag nog benägen att hålla med dig. Min styvdotter klarar sig utmärkt utan dessa vänner.. fast det trista är ju att hon inte har några vänner alls hos oss längre..

ARN tar inte ärenden som rör tandvård... men jag söker vidare och ska inte ge upp i första taget

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2