• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • a02270

åh de röda kallorna var jätteläckra!

Krya på er sjuklingar!

• Thailand 08

a02270 Jag tror den blir lättas att göra-har redan köpt vinrött band + pärlor. Finns det ens kallor i Thailand?

• zukigirl

JIIIHAAAAAA!!!! Ikväll ska jag på musikal!! *jippie* Ska gå o se Starlight express... Den där dom åker rullskridskor. Ska bli sååå kul! Jag och 3 tjejkompisar ska gå och efter det går vi på en mysig turkisk restaurang....

• a02270

Thailand 08 skrev 2007-11-09 10:37:51 följande:

a02270 Jag tror den blir lättas att göra-har redan köpt vinrött band + pärlor. Finns det ens kallor i Thailand?
    Hmm bra fråga? Varför skulle det inte finnas? Har sett "jättekallor" i USA.
  • Thailand 08

Ja det är väl bara att avakta och se...rosor finns det ju iaf.gott om :)

• Thailand 08

Jodie: Hoppa över bastun om du har feber,annars är det nog bra.
    Så det blir tjuvstart på glöggen för dej oxå?

• Kaffemoster

Kallor finns i min trädgård! Vet dock inte hur utbudet ser ut i Thailand ...
    Vilken klänning ska du ha, Thailand? Om klänningen är stilren så tycker jag Kallona, om den har spets och broderier .. skulle jag ha rosorna .. fast vilken som blir jättesnyggt!
    Den korta klänningen i ditt galleri skulle jag ha rosor till, men den kurviga klänningen skulle jag ha Kallorna kanske till och med ha något långt gräs i buketten för att matcha formen på klänningen ...

Skickar en "Ginger Pepparmint Latte" till alla sjuklingar! Har ni Starbucks coffee house i Sverige/Finland? Finns lite var stans i världen, och i varendaste gathörn i USA .. Deras special kaffe nu över jul är just "Ginger Pepparmint Latte" .. Det är kaffe med en slags sirap som smakar ingefära och pepparmint, varm mjölk och grädde på toppen .. slurp ...
    www.starbucks.com/

• Yllo

Milda marsvin!! Är alla sjuka!! Håller er borta från mig så att inte jag blir smittad. Jag bara vägrar att vara sjuk när vi far på semester/bröllopsresa om 21 dagar! *håller upp fingrarna som kors mot alla förkylningsbaciller*

Jodie, du kan väl slänga på några extra skopor bad för mig *ler bedjande* Jag längtar så efter nästa resa hem till pappa... då hinner jag utan problem bada bastu med honom och jag ser så fram emot att bli skrubbad på ryggen Min man avskyr att bada bastu.. det är väl svensken i honom

Bastu är ju kanonbra mot förkylningar! Man ska ju svettas ut febern.. så sa alltid min mamma och det levde hon efter med. Alla förkylningar skulle svettas bort och helt otroligt nog så blev vi alltid friska snabbt.

• Thailand 08

Allt är SLUT sitter bara å lipar,får fixa en lägenhet på måndag!All jävla planering i flera månader o alla inköp.får sätta ut allt på tradera .Har nog inte ens datorn kvar i nästa vecka! får försöka sälja biljetterna oxå.SHIT!!!!!!!!!

• zukigirl
    Thailand 08 skrev 2007-11-09 22:57:46 följande:
    Allt är SLUT sitter bara å lipar,får fixa en lägenhet på måndag!All jävla planering i flera månader o alla inköp.får sätta ut allt på tradera .Har nog inte ens datorn kvar i nästa vecka! får försöka sälja biljetterna oxå.SHIT!!!!!!!!!
    men... vad är det som har hänt!? Du får gärna ösa ur dig på oss här om du känner att du behöver det. Vi klarar det mesta. *kramar*
Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2