• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Yllo

Thailand08: Jag skickar en stor kram till dig... ska läsa igenom tråden så fort jag hinner så att jag vet vad som hänt. Skönt ändå att höra att det rett upp sig..

• Thailand 08

Kram tillbaka Yllo
    Och tack än engång ALLA för allt stöd!
    Fixade helgen med hjälp av er :)

• Dallas

Å så skönt!!

Thailand 08 skrev 2007-11-14 07:33:34 följande:

God morgon tjejer!Fortfarande dösjuk...men annars e det på bättringsvägen...
  • Dallas

Se svar ovan
    Citat på fel inlägg.... sorryyyy
    men det är ju bra att du är på bättringsvägen också
    Thailand 08 skrev 2007-11-14 12:36:28 följande:

Kram tillbaka Yllo Och tack än engång ALLA för allt stöd!Fixade helgen med hjälp av er :)
  • Dallas

Eftersom jag inte är inne här varje dag nu så har jag massor att läsa ikapp ju!!!!!!! Ojojoj, jag tror inte jag orkar det..

Det har varit en överjävligt tröttsam början på arbetsveckan! Usch så ska jag jobba fre-månd också, jag tror jag får spader alltså! Gnäll gnäll gnäll svordom svordom svordom blä blä blä kan man sammanfatta den här arbetsdagen med. Visst låter det underbart?? NOT!!
    Nåväl
    Igår fick A hem databebisen! så naturtrogen!! Hon heter Carolina och andas,gråter,gnyr,skrattar, har kluck läte när hon äter.ska bytas på precis som en riktig bebis! Igår var Carolina "jobbig" på kvällen:
    18,15 gråter:chipet avläses
    matas i en kvart + rapar skrattar sen dvs då är hon nöjd och A behöver inte göra nåt mer
    18,35 gråter chipet avläses
    18,40 blöjbyte skrattar igen
    19,15 gråter chipet avläses
    matas i en kvart + rapar, skrattar
    19,50 gråter chipet avläses
    byter blöja, skrattar
    19,55 gnäller chipet avläses
    ska bäras
    20,40 skrattar ( då behöver man inte bära henne mer)
    21,00 gråter chipet avläses
    matas en kvart +rapar , skrattar
    21,30 gråter chipet avläses
    byta blöja, skrattar
    22,30 gråter chipet avläses
    matas 10 minuter, skrattar
    sover fram till
    03,00 gråter chipet avläses
    A matar,byter blöja o bär runt på bebisen frm till 04,00

A väckarklocka ringer 05,30 uppstigning och ska fixa till sig och Carolina innan bussen går till skolan 07,00.
    Idag är A trött*fnissar elakt*

Torsdag kommer bebisen hit igen. JÄTTENYTTIG träning för tonåringar!

• Dallas

Har alla flyttat in på hemmet eller?

Var är ni?

Okidoki vi låter tråden vila

• Kaffemoster

Här är jag !!! Var bara tvungen att jobba lite .. en massa möten .. så jag har inte hunnit med BT .. Sen hade vi två timmar Fransk kultur training för att lära oss hur vi ska jobba med fransoserna (jobbar på ett franskt företag) ...

• zukigirl

Skriver som i en annan tråd här på BT: Är arbetslös igen om två veckor och du jäflar ska här skrivas inlägg!!!

• zukigirl

Dallas: Låter som en kanongrej den där databebisen!!!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2