• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Dallas

Jaa! Hahahaha A sitter och matar databebisen nu! Precis när A borstade tänderna började Carolina gråta, en djup suck hördes från badrummet; måste hon grina nuuu?
    Ja så är det att ha bebisar, svarade jag. konstigt nog fick jag inget svar..

zukigirl skrev 2007-11-15 21:09:01 följande:
    Dallas: Låter som en kanongrej den där databebisen!!!
  • zukigirl
    Dallas skrev 2007-11-15 22:12:01 följande:
    Jaa! Hahahaha A sitter och matar databebisen nu! Precis när A borstade tänderna började Carolina gråta, en djup suck hördes från badrummet; måste hon grina nuuu? Ja så är det att ha bebisar, svarade jag. konstigt nog fick jag inget svar..
    *flinar glatt*
  • Dallas

Men vet ni;
    Varje chip kostar 10000Kr!! Kommunen/ungdomsmottagningen har 7 st, som 9;ans elever får ha hand om

Fler kommuner borde satsa på sånt här. Tydligen har oönskade graviditeter minskat bland 15-20-åringarna i kommunen sen databebisarna infördes. De tänker sig för innan de gör "det" ni vet. Det är ju bra!

• Dallas

Ja senil som jag är glömde jag ju säga Natti natti
    Det har varit en ansträngande kväll på Bt med "ilsketaggar" som missuppfattar och svarar sådär uppstudsigt, så jag är såå trött nu så
    Natti natti!!!

• Thailand 08

Smet från hemmet för att få tag i en dator o titta till er andra gamlingar..Allt bra?

• Yllo

Har varit lite stressigt de sista dagarna.. Men i morse steg jag upp extra tidigt för att hinna vara här och läsa i kapp

Dallas: Den där dockan verkar helt underbar!! Måste vara väldigt nyttigt för tonårstjejer som längtar efter barn... Jag har sett flera program från USA där flickor fått en sådan där databebis i en vecka... speciellt flickor som verkligen gått in för att bli med barn.. och de flesta har efter en vecka bestämt sig för att inte skaffa barn än.. Någon flicka sa också att hon aldrig någonsin skulle skaffa barn

Varför måste du rymma för att kunna tjattra med oss Thailand08?

• Thailand 08

Tjejer det var ett skämt!! Nån frågade om vi alla hamnat på hemmet eftersom vi inte var här *s*
    Vi har varisna datorer allihopa ...
    Jag är fortfarande så jäkla förkyld så jag har inte orkat sitta vid datorn så mycket.
    Vad ska ni hitta på idag då? ( mer än sitta här på BT)

• Tuss78

Jasså...då har ni blivit en dag äldre då gammfolket!

• Tuss78

Jasså...då har ni blivit en dag äldre då gammfolket!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2