• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Yllo

Ska pröva gå den här vägen först... alltså vända mig till kommunen först (så som ARN rekommenderade). Har redan pratat med en tjej där som tyckte att jag ska ha pengarna tillbaka, men hon sa att hon inte riktigt vet hur man går tillväga så jag skulle prata med en annan person istället. Den personen är sjuk just nu, men jag har fått hennes direktnummer och tel.tider så jag kommer att ringa varje dag och kolla om hon är frisk

• Dallas

Håller tummarna för dig!!!! Hoppas att du får rätsida på det nu!

Jag ligg på som ett frimärke på dem Ring ring ring
    Nångång måste ju människan bli frisk

Yllo skrev 2007-11-21 07:02:55 följande:
    Ska pröva gå den här vägen först... alltså vända mig till kommunen först (så som ARN rekommenderade). Har redan pratat med en tjej där som tyckte att jag ska ha pengarna tillbaka, men hon sa att hon inte riktigt vet hur man går tillväga så jag skulle prata med en annan person istället. Den personen är sjuk just nu, men jag har fått hennes direktnummer och tel.tider så jag kommer att ringa varje dag och kolla om hon är frisk
  • Dallas

Ikväll är det ju Jericho på tv4+!!!! Jaaaa!
    Jag missade tyvärr förra avsnittet, så ikäll ska jag STÅ upp efter första reklamen för annars "råkar jag nog" missa kvällenns avsnitt också....*hrmhrm*
    Nån som råkat ut för det nångång

• Yllo

HAHAHAHAHA!! Jag råkar ofta ut för det där... missar slutet eller så just p g a reklampauserna. Det är ju som bäddat för att somna på soffan just då

• a02270

Va lugnt det är i våra trådar..hehe

• Thailand 08

a02270 Håller med dej. Lugnet före stormen? *s*
    Men vi tanter har ju mycket att stå i innan jul

• Liinda_e

hej kärringar,såg minsann att ni har en ny tråd...lägger den till favoriter och tittar in ibland för att se vad tanterna har för sej

• Thailand 08

Nu är min klänning beställd!!!
    Är jätte nyfiken och orolig...tänk om den inte sitter perfekt?
    Kommer väl att ligga sömnlös i 3 veckor...

• a02270
    Liinda_e skrev 2007-11-23 09:19:16 följande:
    hej kärringar,såg minsann att ni har en ny tråd...lägger den till favoriter och tittar in ibland för att se vad tanterna har för sej
    Vilken vad?
  • Tuss78

Jag och linda är INTE gamla! Det säger dallaskissen i alla fall.

Men det är NI!

HA HA HA!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2