• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Dallas

Kan vara så..
    Det är fullt upp i alla gamlingars hem nu. Koppar ska putsas, fönster ska putsas,julgrisen ska slaktas,brödbakning,julpyntning,storstädning i HELA hemmet osv osv Jag tror det är det det beror på, vi har inte tid att vara här hela dagarna *asg*
    Thailand 08 skrev 2007-11-30 11:52:03 följande:
    Ajdå.Låter väldigt jobbigt.Satt och undrade var alla atnter håller hus,ingen online på flera dagar! men jag kanske hademinst antal fönster att putsa? *s*
  • Thailand 08

Ja det är väl så.Sydde lite dukar igår och min ringkudde.
    Gubben tyckte jag hade gjort en jättefin nåldyna!!!
    Nu sitter jag bara här och väntar på inspirationen-städ dag!
    behöver ju iväg o sola och träna oxå men jag är inte alls pigg än från förkylningen + all jag mått illa hela dan

• Dallas

Jaa du, stackare, det är inte lätt att motivera sig när man inte mår bra
    Jag ska också städa lite, snart. DET ser jag ju verkligen fram emot...not!
    Så ska jag göra lasagne, åka o hämta dottern vid stationen. Du ser själv, jag hinner nog inte städa såå noga idag

• Thailand 08

Ingen hemsamarit som dykt upp så det är bäst att börja damma.
    ska på lisebergs jul i helgen.Det ska bli kul,har aldrig varit där innan

• Dallas

Näääee inte här heller! Va??! Vi får väl fixa allt själva då, precis som vanligt

Ååå så mysigt!!! Jag har varit där en gång, och vill dit igen. Det är fint med alla ljus överallt, härlig stämning!

Dags att ta på städrocken!
    So long!

• Thailand 08

Jodi: inget kul med kräksjuka! Jag har mått illa med i några dagar,dock inte spytt som tur är.Nu ska vi ner o göra Göteborg osäkert.iaf ikea o liseberg! så håll er hemma ni som bor där i krokarna ;)

• Liinda_e

men det är ju första advent IMORGON....
    inte kan ni väll pynta och fixa innan det...då gör ni ju som affärerna och börjar redan i november...
    buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

• Liinda_e

jo jag pyntar för advent ....IDAG! för IDAG är det advent...
    stakarna stjärnorna gardiner dukar blommor...
    men inga tomtar lr liknande.
    och det är BARA mitt sätt som är det rätta

• Dallas

Jodie:
    Tror HON ja!

Ljusstakar o gardiner kom fram i torsdags kväll + det jag inte hann få fram då kom fram på fredagen
    Våra tomtar vilar ännu De ska få komma fram ca en vecka innan julafton

• Thailand 08

Här e allt klar ,bara granen som ska in o kläs kvällen innan julafton.Men det är för att jag fyller år 2:a advent som jag alltid varit tidig med pyntet

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2