• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Thailand 08

Har ingen ättika.Funkar gurkspat från saltgurkan? *s*
    Men jag har en flaska Ja Diskmedel.
    Funderde på om vi har lite spolarvätska i verkstan...kanske funkar

• Dallas

Det är ju värt att testa på
    ja spolarvätskan alltså inte gurkspad alltså

• Dallas

nämen testa på
    Testa på en ruta menar jag ju, det föll bort... eller så tänkte jag skriva men glömde...

• Thailand 08

Hittade bara kylar glykol och motor ojla!! Får vänta en timme o gå iväg till ica.Känner mej inte så trött idag så det är bästa att passa på med advents städningen o pyntet

• Dallas

Ja för mtorolja är ju inte alls bra att putsa fönster med

Idag "hinner" jag inte pusta några fönster, vi ska till Sahlgrenska med dottern, eller jo jag skulle hinna men väntar tills i morgon em.
    Jag ska stryka lite på gardinerna, så är det klart tills på fredag när stakar o stjärnor ska fram

• Thailand 08

Lycka till på sjukhuset. Kom på att jag ju inte har nåt visa kort,så jag får vänta tills posten kommer med det nya,eller gå ända bort till banken o ta ut på gammalt hederligt sätt.
    men idag SKA här grejas!!!

• Yllo

Jag har inte sett den andra tråden Zuki.. kan du länka?

Oj, det hade jag glömt.... jag måste ju också pusta fönster innan vi far nu. Gästrummets fönster ser för djävliga ut!! Tack för tipsen om hur man bäst gör det när det är minusgrader ute!!

• Dallas

Så bra!
    Här också

Besvikelse på Sahlgrenska.....De ska samtala IGEN nu hoppas det blir rätt läkare som diskuterar denna ggn- Vi är så att säga tillbaka på ruta ett IGEN, det är som med miniskidor.. man glider alltid baklänges när man inte ska
    Thailand 08 skrev 2007-11-28 07:31:12 följande:

Det blev klart och fint
  • Thailand 08

Ajdå.Låter väldigt jobbigt.
    Satt och undrade var alla atnter håller hus,ingen online på flera dagar! men jag kanske hademinst antal fönster att putsa? *s*

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2