• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Dallas

Precis som min man då!!!

Tack för att jag får låna din strumpor zuki! Vi tar vägen om dig på lördag då, vi ska ju till Göteborg.
    zukigirl skrev 2007-12-06 23:31:33 följande:
    hahaha... muspaté till julmiddagen... Min man gillar mus... Så länge den inte har fyra ben!
  • Liinda_e

min man fördrar nog korv framför mus .............................................................

moahahahahahahahahahahahahahahahhahhahahahahaha

• Dallas

Hej alla gamla!!!! Ja här sitter man nu i Gbg o kommerinte hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vrååååååååååååålllllllllllllllll
    Vi skulle åkt med bussen, men missade den pga nåt,,,, (kolla ts som nån redan nämnt, nån dag där kommer förklaring)
    Jag är full o trött men kan inte sova nuuuuuuuuuuul.Vad göra???

• Thailand 08

Dallas: Stackare! Hoppas det ordnat sej!!
    Fick en underbart läcker klänning av min m2b i födelsedags present :) (Mörkrött siden tyg under och svart spets över det och en lite svart siden rosett under bysten)
    Kanske kan ha den på den borgerliga vigseln?

• zukigirl
    Dallas skrev 2007-12-09 03:39:54 följande:
    Hej alla gamla!!!! Ja här sitter man nu i Gbg o kommerinte hem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VrååååååååååååålllllllllllllllllVi skulle åkt med bussen, men missade den pga nåt,,,, (kolla ts som nån redan nämnt, nån dag där kommer förklaring)Jag är full o trött men kan inte sova nuuuuuuuuuuul.Vad göra???
    baaahhhh.... Vad dumt att du inte hade mitt nummer! Jag hade åkt o hämtat dig!!!!
  • Thailand 08

Jaha...då har man blivit MORMOR,till tvillingar för en vecka sen

• Thailand 08

Jodie: Två små söta tjejer! En helgrå som Dallas kisse och den andra likadan fast med vitt på nosen och på tassarna!
    nu lurade jag er allt va? :)
    Hoppas det dröjer många år till innan det blir riktiga bäbisar!

• Thailand 08

Äldst av alla här på BT ,men humorn har jag allt kvar!!
    jag är bara sååå glad. Klänningen är skickad o dyker upp i veckan,min förra jag köpte som var 2 nr.för stor har jag fått sålt och väskan som försvann ligger hos polisen-med mobil,cigg,konotkort och alla pengarna kvar!
    Imorn har jag o gubben varit ihop i 4 år och ska ut på restaurang och äta.Då ska jag ta på mej klänningen jag fick i helgen när jag fyllde år :)

• lillan31

Om man är 31 år, tillhör man ert gäng då???

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2