• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Lady o Lufsen

...jag tillhörde en gång alla er "gamlingar", minns ni mig??...jag har inte blivit yngre- har ni??

• Tuss78

Knappast!

Men jag beter mig ungefär som 14 och ett halvt just nu...

Vill du vara med och lufsa i dig muspaté som tydligen Jodie gladeligen bjussar på?

• Tuss78

Good night folks!

Borde sussa nu.

Tack Jodie, för allt stöd! Betyder mer än vad du anar.

Kram

• Lady o Lufsen

Nej tack, jag avstår till förmån för bruna bönor o korv!

Tuss78 skrev 2007-12-04 23:37:06 följande:
    Knappast!Men jag beter mig ungefär som 14 och ett halvt just nu...Vill du vara med och lufsa i dig muspaté som tydligen Jodie gladeligen bjussar på?
  • Liinda_e

NU har jag kommit på varför det blir så lite tid med er här vid datorn...inte pga av att jag tröttnat lr inte planerar bröllop längre ...
    utan för att innan bröllopet gick johnny hemifrån 6 och kom hem efter 22 för att vi skulle ha råd med allt, men nu kommer han ju hem mellan 16-17 och då måste vi leka juh!!!
    jaaa thats whyy...
    men jag saknar kvällarna man satt uppe...

• Dallas

Hej svejs!
    Samma här, ensamt känns det
    Men iofs har vi nog mycket runt oss nu i juletider allihop. Det är nåt på gång varje dag.
    Jobb,läkarbesök * flera ,
    skolteater,föräldramöte,kurs,julhandel,adventpyntning, annan shopping, tapetsering, och ja det viktigaste leka med maken och MERA kommer veckorna som är kvar innan jul.*pusssssstttttt*

Jodie skrev 2007-12-04 22:27:19 följande:
    Ja, det är inte lätt för ett litet zoo som Linda Jag förstår mig för övrigt inte på TS - det är nästan aldrig nån annan där när jag är där och då jag varit borta har ni andra skrivit massor *suck*
  • Dallas

Muspaté låter inte så värst gott faktiskt

• Kaffemoster

Hej på er!

Vi har fullt upp på jobbet .. så jag har inte hängt omkring här så mycket ... Måste jobba hårt ... *känns ovant* .. HAHAHA ..

• a02270

oj vad det har hänt grejor här då..

Jodie, vi får ha en kurs i TS ;)

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2