• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Tuss78

Du vet att jag har jobbat på en finsk skola i flera år va?

Ha ha ha ha!

Bättre egen mus än ingen mus.

• Tuss78

neeeeeej....det blev ju fel det där ju!

Bättre egen husmus än någon annans mus i huset.

• Tuss78

VA??????

*vänder mig om och stirrar med stora elaka ögon på Jodie!!!!!*

Nu har du ju röjt min identitet!

Hur ska jag nu kunna fortsätta som musagent i ditt sovrum???

PERKELE.......

• Tuss78

Akta så att du själv inte går upp i rök!

• Tuss78

Nu har det gått tre minuter...

TYYYYYYYYPISKT gamla människor att inte kunna hålla tiden!

• zukigirl
    Jodie skrev 2007-12-04 22:52:56 följande:
    Nä, inte vet jag heller. Men nu tror jag i varje fall jag måste sussa. Och hörru Tuss-mus! Vi såg dig i kväll igen, du kilade förbi kylskåpet iväg in i badrummet och bastun! Men haha! Vi kastade en musfälla efter dig... så få se, få se...Eller... kanske det var du som låg drunknad i badrumstoan när vi kom hem från bröllopsresan?? Nej, förresten. Du hänger ju här... Jag blir faaaen galen på dessa s*tans möss! Tänk dig själv - hitta en drunknad MUS i toaletten! Min man trodde det var en bajshög - tills han såg att bajskorven hade fyra ben och en svans........ brr! Vi hann ju redan funderat på om nån brutit sig in medan vi var borta och lånat toan
    Jaha... Kan du förklara för mig Jodie hur fan ni ska fånga musen om ni KASTAR musfällan efter den??? Ni kanske tror att mus-fan ska ta på sig fällan själv eller??? Ta på sig den väldigt hårt till råga på allt...Över nacken!!
  • zukigirl
    Jodie skrev 2007-12-05 23:53:44 följande:
    Eller över häcken...NU har jag rökt och sms:at karln min som är på frågesport m efterföljande groggrundor...
    hahaha... snart är det DU som ska gå på frågesport med efterföljande groggrunda. Fast frågesporten kan vi lika gärna hoppa över tycker jag! Vi går direkt på groggrundan!!
  • zukigirl

Nu ska jag iaf gå och lägga mig! Pöss på er sötnosar!

• Tuss78

Groggrunda med Jodieutfrågning om hur hon har tänkt sig att lösa detta musproblem kan ju vara intressant!

Och...det är väl fortfarande Linda som bjuder?

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2