• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Thailand 08

Tuss 78
    Man är ju inte äldre än man känner sej ;)
    Var på disco igår och ikväll blir det raggar fest!

• Tuss78

Känner mig hyfsat ung! FAt igår kväll var jag bara hemma och slökollade på TV medan karl min var p åpartaj. Okväll blir det nog ombytta roller!

• Thailand 08

ja det e gött att få rocka loss ibland!
    Inte för att vi är "raggers" men alla var välkomna på festen och jag kände bara för att göra nåt annorlunda."Gubben" tyckte det var en kul grej oxå

• Thailand 08

Var är alla??? känner mej ensam här inne idag *snyft*

• Tuss78

lördagkvälll

löning

gosar med respektive

matar fiskarna

kollar på en kass på film på femman...

Det finns många alternativ!

• Thailand 08

Tuss 78 Skulle inte du ut o parta ikväll??

• Dallas

Stackars stackars dig! Här sitter vi o tar "en" öl, utan en tanke på att andra känner sig ensamma i gamlingtråden... Ursäkta!!!!!
    Men nu puffas tråden upp igen
    Thailand 08 skrev 2007-11-24 14:35:32 följande:

Var är alla??? känner mej ensam här inne idag *snyft*
  • Tuss78

Jo, jag skulle ju det egentligen. Men med tanke på hur jag känner mig så är det nog bäst att skippa partyt ikväll. Funkar inte bra ihop med feber å skit.

• Dallas

Stackars tussen!
    Krya på dig!!!
    Husbandet vill ha sällskap nu, vi ska väl kolla läget på puben snart verkar det som. gäääässsssppppppp, undrar om jag har feber... kanske liite om jag känner efter noga.Det lär vara såå trångt på den lilla lilla bypuben ikväll, de lokala trubadurerna som är jävligt bra, spelar där ikväll. så är det sportklubbens avslutningsfest några 100 m ifrån puben, vi skulle eg ha varit där men ångrade oss,
    So long! Jag ska kolla´febern....

Tuss78 skrev 2007-11-24 22:30:09 följande:
    Jo, jag skulle ju det egentligen. Men med tanke på hur jag känner mig så är det nog bäst att skippa partyt ikväll. Funkar inte bra ihop med feber å skit.
  • Tuss78

Jag tror nog att dallaskissen har lite feber i alla fall. men bara lite!

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2