• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Kaffemoster

Hej alla febriga tanter! Har varit sjuk i nästan en vecka ... Den här förkylningen är väldigt seg att bli av med ... och nu har min gubbe också blivit sjuk .. Suck .. Han blir som ett hjälplöst barn .. Varför blir män så mycket sjukare än vi kvinnor? ... Var lika dant med mina X ...
    Nä .. nu ska jag också sussa .. Snart dax för er att gå upp!

• Yllo

Oj, är alla sjuka?? Hoppas verkligen att ni inte smittar ner mig nu när det äntligen snart bär av på bröllopsresa Krya på er allihopa!!

Trist att kontokort och mobiler är borta.. det är ju lite halvknepigt att spärra en mobil.. abonemanget är ju lättare att spärra...

Måste sätta mig framför datorn ikväll och läsa ikapp på den där andra sidan... samtidigt som jag måste sätta igång och storstäda inför julen, sy gardiner, göra konfekt, pepparkaksdeg o.s.v. och framförallt börja PACKA!!

• Thailand 08

Gött! :) men då är ni tillbaka till jul?

• Dallas

Yllo
    Ååå så härligt! *avis*

Oj vad trist att mobilerna kort är borta! Mardröm att tappa/nån snor ens grejer!Det blir ju som sagt så himla krångligt allting, att spärra mm Hoppas att det löser sig för er!

Yllo skrev 2007-11-26 08:22:47 följande:
    Oj, är alla sjuka?? Hoppas verkligen att ni inte smittar ner mig nu när det äntligen snart bär av på bröllopsresa Krya på er allihopa!! Trist att kontokort och mobiler är borta.. det är ju lite halvknepigt att spärra en mobil.. abonemanget är ju lättare att spärra...Måste sätta mig framför datorn ikväll och läsa ikapp på den där andra sidan... samtidigt som jag måste sätta igång och storstäda inför julen, sy gardiner, göra konfekt, pepparkaksdeg o.s.v. och framförallt börja PACKA!!
  • zukigirl
    Yllo skrev 2007-11-26 12:16:28 följande:
    På lördag!!
    hupphupp där fröken! Eller frun kanske man ska säga? Du såg att jag startat en ny liten tråd på TS va? Semesterbilder, hälsningar o berättelser. Kan ju vara läge att skriva lite innan ni åker och sen berätta om det blev som ni tänkt när ni kommer hem.
  • Tuss78

Just det, skriv lite där så att vi blir riktigt avis!

• Thailand 08

God morgon tjejer! Bra tips på hur man kan putsa fönstrena när det e 5 minus ute???

• Dallas

God morgon!
    Fler som ska putsa fönster

Husmors/proffstipsen
    1. Använd diskmedel ( helst JA på engelska )
    2, Ha i ett par droppar ättika i vattnet
    3, ev t-sprit
    4, använd skrapa + eftertorka med kvällstidning

Det brukar funka jättebra, jag har inte haft i t-sprit, bara diskmedel + ättika.

Thailand 08 skrev 2007-11-27 06:51:56 följande:

God morgon tjejer! Bra tips på hur man kan putsa fönstrena när det e 5 minus ute???
Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2