• Dallas

Hallå alla "gamlingar" del 2

Vår första tråd är nu stängd för svar. Eftersom vi hade det så trevligt och mysigt bland alla rollatorer,ondulerade hår,virkningar och bullbak är här del 2.

första tråden är www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m2366578.html

Välkomna!

• Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2
  • Dallas

Tack raringar!!!!

Usch idag har det varit en jobbig dag! I morse vid 9-tiden blev jag uppringd av farsans särbo. Jag anade oråd direkt, då vi inte brukar prata med varandra så värst ofta(pga av olika orsaker). Hon berättar då att farsan är på väg i ambulans till lasarettet med oerhörda bröstsmärtor, så våldsamma att de skulle söva honom. Aha, som usk tänker jag direkt massiv hjärtinfarkt!!! Mycket riktigt, det var det. På jobbet kan man ju skingra tankarna, fast mina arbetskamrater och chef sa att jag kunde åka hem om jag ville, jag stannade kvar.
    Vid 12-tiden ringer det till mig, särbon igen och får besked att det gjorts en lyckad ballongsprängning och han mår under omständigheterna bra och var vaken och pratade!
    Nu väntar jag på att han ska ringa och meddela sitt telnr till rummet, så jag kan få prata med honom.

För tre år sen drabbades mamma av en massiv hjärtinfarkt, by-pass gjordes och pacemaker in-op. och idag mår hon bra!
    Mycket personlig info, men jag behöver ösa ur mig lite...

• Dallas

Jajamen! We are now friends

Jodie skrev 2007-11-06 23:35:18 följande:
    grattis gumsan! Jag har försökt adda dig förresten (tror jag )0
  • Kaffemoster

Dallas, vad bra att det verkar ordna sig med din pappa .. Man blir ju så orolig när ens föräldrar inte mår bra ...

• a02270

Dallas, har du hört nåt mer?

Håller tummarna för att allt ska gå bra!

• Thailand 08

Oj! Hoppas allt är bra med er Dallas
    (Och här gnäller jag över min influensa-Skäms)

• Yllo

Skönt att ballongsprängningen gick bra Kissen!! Hoppas att han kryar på sig snabbt. Kan förstå din oro.. man blir alltid lite halvprillig när någon förälder inte mår bra.. På mitt förra jobb hade dom överseende med att mamma var svårt sjuk och att jag ringde henne varje morgon för att kolla att allt var väl. En morgon fick jag inget svar hur många gånger jag än försökte ringa.. så till slut sa min dåvarande chef åt mig att fara hem och kolla henne.. Jag for hem som en skållad råtta och hittade henne i toppskick vid matbordet! Det visade sig att hennes jycke slagit av luren på telefonen så därför ringde det inte *pust* Jösses vilket nervvrak jag var innan jag försäkrat mig om att hon var ok

• Dallas

Tack för omtanken tjejer!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Idag ska jag åka till Näl och hälsa på(lasarettet). Jag har pratat med farsan och en ssk på avdelningen, så det känns bra. Han lät någor piggare igår kväll.

Yllo
    Så skönt! Där ilade du fram fort som f-n med andan i halsen, så var det bara hunden som lekt!
    Då hann allt många tankar fara genom huvudet, innan du kom in hos din mamma! Uj, så hemskt! Tur att det gick bra!

Thailand08
    Du behöver inte alls skämmas! Flunsan är ingen lek...urrrrkkk Hjälpte det liite med Enchinagard då?

• Thailand 08

God morgon Dallas.
    Nej inte alls,har fått feber oxå!
    Måste ringa o avbeställa MVC tiden nu.
    Ha det gött

• Thailand 08

Hej Jodie!
    Då får väl du o jag dela på ett paket alvedon och en storask med the påsar! Funderar faktiskt på att köpa vinglögg :)

• Thailand 08

Bättre att det är pga glöggen !
    Men men mina vänner....Vilken av buketterna i mitt galleri tycker ni jag ska välja??? Endast mörkröda rosor eller buketten med mörkröda kallor??? Klänningen ser ni ju oxå (den långa alltså)

Svar på tråden Hallå alla "gamlingar" del 2