Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Sara81 - superlacker klanning!!
Nanna_3000 - tack for psalmerna, mycket uppskattat
~vinterbrud~ japps, det ar forsta bebben sa allt ar valdigt spannande och nytt
Ar det manga har inne som har barn redan? Jag jobbar extra pa sidan av studerandet och tar hand om en liten tjej, hur hinner ni med att planera med sma barn pa hemmaplan?
Jag har en liten kille som blir 2 år och 2 månader då vi gifter oss ovh visst, man får sitta uppe på nätterna och det där med att gå på stanoch göra ärenden eller bara inspirationsshoppa det är inte riktigt lätt precis. Jag kan inte bara strosa omkring på stan och kolla runt utan måste i princip veta vad jag ska ha, handla det och så hem. Ibland får jag egen tid men då utnyttjar jag den till att träna eller helt enkelt bara ta det lugnt. Har väldigt mycket att göra på jobbet också.
Vet ni var man kan lyssna på olika psalmer?
Sarah81,
Häftig klänning! Är det pälskanter runt?
Jättemysigt!
Jag har två pojkar, en på 2,5 och en på 4,5....och ja...jag försöker när de somnat vid 19.30-20-tiden.....
Jag har en liten som fyller 2 i december och jag kan säga att just nu är det inte mkt planerande på gång alls... har dessutom börjat på nytt jobb sen en vecka tillbaka och det gör ju att man är helt slut när man kommer hem på em.
MEN jag sprang på "mina" örhängen som jag ska ha till klänningen (köpte dem också) bara sådär på stan.. skönt, en sak mindre att tänka på och till helgen åker jag och m2b till Tyskland och köper alkoholen till bröllopet - ska bli mysigt med en liten miniresa bara vi två också.
ja2007: kul att hitta örhängen - hur ser de ut?
Qozze - behöver hjälp med en sak med hindersprövningen. Någon annan som lämnat in hindersprövning?
Japp, jag har. Nåt som strular?
Du ser ut att redan ha fått svar på din fråga (såg den andra tråden)