• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • jennysnartfru

Tack för länken.
    Vet du var man kan hitta psalmer någonstans?

• jennysnartfru

Qozze hur långt i förväg ska man skicka in hindersprövning?

• ~vinterbrud~

Jag har hittat dessa länkar till psalmer (vigselpsalmer):
    www.svenskakyrkan.se/trollhattan/psalmer/visgelpsalm.htm
    www.svenskakyrkan.se/marsta/vigsel/psalmer.htm

Jag skulle vilja ha dessa två:
    PSALM 861:1-4 (Din skönhet som i vintern bor)
    VIGSELPSALM (melodi: den blomstertid)

Qozze: den axelbandslösa jag köpte är inte heller så "kul" (vanlig vit, slät) men den satt bra. Tänkte försöka hotta upp det med ett par väldigt snygga trosor istället.

• Qozze

~vinterbrud~: Ja, syrran föreslog ett par läckra trosor med så jag får kanske ta till det om jag inte hittar något annat

• ~vinterbrud~

Och när man äääntligen köpt en bh så får man jaga vidare... och försöka hitta de "Optimala Trosorna"...! Det här letande tar aldrig slut (förrän dagen man gifter sig såklart).
    Men idag köpte jag ett par benvita fingervantar på HM

Vi fick tillbaks vår Hindersprövning förra veckan. Min käre m2b byter till mitt efternamn!

• Skottdagen2008

Jag har inte riktigt förstått varför man ska ha sexiga kläder under klänningen. vi kommer i alla fall att somna för vi tänkte parta så sent och då vill jag ha bekväma underkläder eftersom ajg ska ha dem hela dagen och dansa och gå vackert och så, vill inte att det är någon spets som kliar.

• Qozze

skottdagen: Ja, kanske somnar man av utmattning. Men det är ju en ny dag morgonen efter... Sen så kan man säkert hitta snygga trosor som också är sköna, jag såg ett par idag som var både snygga och sköna, men de passade inte till bh:n

• Skottdagen2008

Jo, på morgonen kan man smyga på sig lite snyggt.

• Snöflinga76

Hej svejs! När har ni satt ert senaste Osa-datum? Vi gifter oss 16 februari och jag har satt 7 januari som senaste svarsdatum. När tycker ni att jag ska skicka inbjudan? Är det för tidigt att skicka dem i november?

Vi ska ha Mendelsons som ingångsmusik men vet inte vilken som utgång. Vill ha något personligt men kommer inte på något...
    Vi ska ha två solosånger. Under vigseln blir det "I väntan på dig" av Caisa Stina Å. och Åsa Jinder. Under dopet tillägnar vi vår dotter sången "Sång till friheten" eller mer känd som " Du är det finaste..." av Björn Afzelius.

Har ni något bra tips på utgångsmusik?

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...