• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • ~vinterbrud~

Skönt att höra att det är bättre med din morfar Qozze! Man blir så orolig när de blir dåliga.
    Och skönt att din barndomsvän kan sjunga på vigseln - hade du bestämt låtar redan?

Idag slog jag till och köpte en axelbandslös bh tillslut. Orkar inte leta mer utan det fick bli en Maiden Form (vit, slät). Den sitter iallafall väldigt bra och nu måste jag hitta rätt jättesnygga trosor till!

På strumpfronten kommer jag köpa ett par stay ups jag sett på Twilfit (har ett par likadana hudfärgade så jag vet att de sitter bra). Gillar inte strumpbyxor för jag får oftast "häng" och så tycker jag de skär in i midjan på mig.

C-t - när får vi se din brudklänning?! Eller har du redan visat den?

• jennysnartfru

Skönt att det inte var någon hjärtinfarkt, Qozze.
    Har varit barnvakt hela helgen till mina bedårande gudbarn. Dom är så söta. Nu ligger man raklång i soffan framför dåliga teveprogram. Kommer nog sova gott inatt.
    Funderar på vad det är som man ska ta tag härnäst. Inväntar menyn från restaurangen och tårtmötet ska vi boka. Det vi borde ta tag i är festprogrammen, vi tänkte skriva en rad om alla gästerna typ "lära känna varann info".
    Kram

• c t

Vinterbrud. nej inte än, men det kommer

Q- skönt att höra att det inte var jätteallvarligt! Tänker på er och hoppas att han blir frisk snart.

Gotland! Härligt att höra att resan var bra!

• jennysnartfru

Gotland välkommen hem!
    Här sitter man och försöker plugga. Går sådär, känns segt.
    Vill att månaderna ska gå fort. Längtar till den stora dagen.
    Hur mår ni andra en härlig höstmorgon som denna?

• Bzzz

jennysnartfru:

kan bara hålla med...segt, jag sitter också och pluggar men hamnar hela tiden på tankar som berör bröllpoet! Märkligt!

Qosse: vad tråkigt med din morfar men ändå skönt att det var mindre allvarligt än vad ni först trodde. Hoppas på god bättring så han orkar med ert bröllop!

Gotland08: Glaskrossen hade min svärmor köpt i en liten presentbutik, min mamma hade också gjort det med i en annan butik. Fanns tydligen olika storlek.....

• jennysnartfru

Fick ett trist besked idag.Inbjudningarna som vi skickade ut har fel datum. Så det som inte fick händ har hänt.
    Det är bara att beställa nya. Mest för vår egen skull vill vi inte skicka ett kompletterande mail eller brev med rätt datum utan vi vill att det ska se helt rätt ut för gästerna.
    Trist men så kan det vara ibland.
    Kram
    J

• Skottdagen2008

Jag hade nog skickat ut et ops, kompletterande mail,men det beror nog på att jag gjorde korten själv och att det var 45 st kort.

jennysnartfru skrev 2007-10-22 14:11:09 följande:
    Fick ett trist besked idag.Inbjudningarna som vi skickade ut har fel datum. Så det som inte fick händ har hänt.Det är bara att beställa nya. Mest för vår egen skull vill vi inte skicka ett kompletterande mail eller brev med rätt datum utan vi vill att det ska se helt rätt ut för gästerna.Trist men så kan det vara ibland.KramJ
  • ~vinterbrud~

Åh nej vad trist med fel datum i inbjudningarna!
    Men det är ju sånt som händer och huvudsaken är att det går att rätta till.

• Akvavit

Åh vad tråkigt med inbjudningarna!
    Hade ni beställt dem färdigtryckta? Var det kortföretaget som skrivit fel datum eller hade ni beställt fel?

• jennysnartfru

Det var faktiskt vårt fel, vi som skrivit fel.
    Nu är dom nya påväg.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...