Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Samma här vi ska fotas ute om det inet regnar och då behövs lite bättre skor även om mina brudskor faktiskt är i plast! De går alltså visserligen att torka av, men som sagt är det snö och kallt behövs nåt lite varmare. jag tror dock inet att jag ska ha dem på kyrktrappen, men väl en timme eller så innan vigseln.
Funderar faktiskt på dessa ful-snygga stövlar om jag inte hittar några som jag tycker är snygga kan jag ha ett par bekväma. Nån fördel ska man väl ha av att ha små fötter
www.dinsko.se/Barn/Modeller/Visa_alla.aspx&cnt=65
Enda skälet till att jag vill ha vita är att jag fått för mig att det kanske syns på korten om man har svarta stövlar...
Har kollat på exakt samma modell. Tyckte också att min gamla svarta skulle duga, men man vill ju inte att det ska synas så mycket på kyrktrappan
Trettondagsafton:
gud så söta skor - och finns upp till storlek 37!! Ha ha - måste gå och kolla in barnskorna också (jag har storlek 35-36).
Men nu ska jag sluta tjata om stövlar
Ni som ska fotas ute, vilken tid ska ni göra det? Vi träffade vår fotograf igår och hon rekommenderade att vi börjar fotograferingen redan 12.30 för att det blir mörkt så tidigt. Då vår vigsel inte är förrän 16.30 tycker jag det är jättetidigt. Men man vill ju att fotona ska bli perfekta...
Jag har kollat att solen går ner här 17.00 på vår dag, vigseln är kl 15, så jag tror att vi borde ha lagom ljus innan vigseln för fotografering.
På den här länken kan man kolla solens upp- och nedgång:
www.vader.se/soltid.asp
VI har vigsel kl 16 och tänkte fotas ca kl 13-14. Börjar nog skymma redan vid 14:30 så då vill vi vara klara.
Oj, vad mycket som har hänt medans jag har varit borta Kul, bara jag inte missar något som jag ville kommentera när jag läste igenom de senaste...10 sidorna
Jisses vilka fina bilder du har på din hemsida på Gamman, Akvavit! Gillade verkligen brudbuketten från C.T. Är det "vår" ct månne? Skulle verkligen vilja lägga ut den bilden i mitt bildgalleri. Är det OK?
Stövlar, ja! Jag måste ha ett par rejäla under dagen. Vi har en plan att fotas ute nästan över allt i Visby innan vigseln, och eftersom jag vill att brudskorna ska ha klack måste stövlarna också ha det. Gillade några av dina länkar från e-bay Akvavit. Speciellt när kilklacken är vit. Kanske inte det snyggaste i normala fall men till bröllopsklänning blir det nog bäst. Men jag gillade Trettondagsaftons dojor!
Så himla fin gravyr snöbrud08! Den snor jag gärna om jag får? Vi har ju Nu och för alltid på våra inbjudningskort.
ja2007: Grattis till jobbet!
Ja, när var vi skulle ses den 19:e, var och när?
Gotland08,
Nae, CT på Gamman är en annan än C T här. Och hon vill inte att man lägger ut den utan att ha frågat henne eftersom hon är fotograf själv och ska hänga upp bilden på väggen. Jag råkade lägga in den i mitt galleri här, och hon bad mig ta bort den, men på Gamman hade jag faktiskt frågat henne innan....
Men om du vill fråga henne har jag en mailadress du kan kontakta henne på tror jag....
Jag gillade också att kilklackarna var vita, och att det var just kilklack, lite grövre än stiletter
Min favorit som jag seriöst funderar på är
cgi.ebay.com/MUST-HAVE-Fur-Trim-Lace-Up-Pom-Pom-BOOTS-6-WHITE_W0QQitemZ200161484002QQihZ010QQcategoryZ63889QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Räknade ut att inklusive frakt skulle det ändå inte bli mer än 400 kr.
Vinterbrud!
Någon framgång på bh fronten. Borde inte dom märkena som Twilfit säljer kunna finnas i andra butiker?
Tex om det är Chantelle eller något vanligt märke.
En tanke bara eftersom bh:n inte fanns i din storlek.
Vår vigsel är kl 16 och fotografering kl 14 som ska ta ca 1 timme.