Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
vinterbrud -08,
Vilken typ av pyssel är du ute efter?
Papperspyssel finns ju Matton på Norrlandgatan som har mycket, men kanske inte så mysig, och Ljunggrens i Gamla stan, lite dyrare men mindre och mysigare och med jättefina papper och massor med stämplar.
Pärlor och sånt pyssel, Pärlshopen finns i Sturegallerian och Västermalmsgallerian.
Lite av allt är ju såklart Panduro, men det finns ju lite överallt, och mysig skulle jag nog inte använda för att beskriva den butiken...Men den ligger i alla fall på Kungsgatan.
Men är det nåt speciellt du vill hitta? Papper, tyger, band, pärlor...?
Akvavit
Perfekt! Tack för alla tips :)
Jag får lämna denna tråd tyvärr, vi har ändrat datum. Vi ska hifta oss den 26 April istället, Krille kände sig lite stressad o ville hinna spara mer pengar. Och stressad redan nu ska man inte vara! Men det gör inget, det får bli ett vårbröllop isället!
Hoppas ni får fina bröllopsdagar o lever lyckliga i alla era dar!!
Kram!
Lycka till Mica o Krille!
Hoppas ni får ett fint bröllop Mica och Krille!
Lycka till Mica och krille. Jag aker hem imorgon kvall men landar i Stockholm mandagkvall. Ar trott men glad. Idag kopte jag ett par orhangen som jag nog ska ha pa brollopet
Tiden rinner ut pa hotelletsdator men jag ska lasa ikapp traden nar jag kommer hem! Vi hores!
Vet ni var man kan hitta droppliknande pärlörhängen i Stockholm eller på nätet?
Vad är skillnaden mellan sötvattenspärlor och saltvattenspärlor?
Hur gör era män som har en ring med gravyren? Lägger ni till datumet bara eller?