• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • vinterbrud -08

Ni verkar ju ha stenkoll på läget brudar!!

Själv sitter jag här och har precis haft på mig min klänning!! Den kom med posten idag, har väntat sådär 8 veckor. Det är en Lilly 3006:a och den satt verkligen perfekt... Jag fick lite rysningar i kroppen, plötsligt kändes inte 4 månader så långt bort.
    Jag är riktigt kär i min klänning, hade bara sett den på bild så jag var rätt orolig att den inte skulle passa. Men det gjorde den!!!!!

Trevlig kväll på er vinterbrudar.

• jennysnartfru

vinterbrud -08
    kul att den passade och att du blev nöjd. Alltid svårt att beställa om man inte har provat innan. modigt av dig.
    har du någon bild på klänningen?

• vinterbrud -08

Finns i mitt bildgalleri :)

• Mica o Krille

vinterbrud -08 skrev 2007-10-09 22:05:16 följande:

Finns i mitt bildgalleri :)
    Verkligen jättefin!
  • Mica o Krille

Väntar fortf på min.... Ååååååh kom nuuuuu!

• jennysnartfru

verkligen jättefin, den passar dig!

• Snöflinga76

Lyckos er som kan prova era klänningar och drömma! Jag vågar inte prova min klänning ännu trots att den hängt i garderoben i några månader nu. Jag var gravid när jag köpte den av en tjej här på BT och nu har jag fortfarande ca. 6-8 kilo kvar efter graviditeten innan jag är mig själv igen. Köpte klänningen efter min vanliga storlek så det blir kanske hårdträning efter jul ;)

• Mica o Krille

Detta är "klart":

Bröllopet blir i össeby-garns kyrka, datumet är spikat, bokade det idag! Samtidigt så kommer vi ha dop för Isaac.
    Klänning är köpt (väntar på att den ska komma på posten), tiara köpt, vi har valt krilles kläder, köpt rispåsar, skrivit på hindersprövning o val av efternamn- ska skickas in imorn. Tärnor, marsalk o näbbar valda. Inbj kort valda men ska bara beställa efter vi fått hem gratisprover o tittat på kvalitén. :)
    Har bestämt lite av dek på bord som består av konfettihjärtan i vinrött, luciaglitter o röda värmeljus. Vi har färgtemat i vinrött o silver (känns vintrigt).
    Fotograf -nästan bestämt vilken vi ska ha. (Det blir en privatpers, billigare så)
    Vi kommer ha buffé, min moster lagar maten. Jag ska göra tårtan.
    Min syster är toastmaster tillsammans med hennes karl. Jag ska sminka mig själv, min syster hjälper mig med håret o en väninna med naglarna.
    Brudbukett vald.

Imorgon ska jag iväg, eller VI, o titta på kyrkan o lokalen.

Det kommer bli ett litet bröllop men med det lilla extra.

Hmmm.. Undra om jag glömt nå... Allt detta har jag fixat på mindre än en vecka, börja i tors.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...