• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • Mica o Krille

är detta bra pris för en pers fotograf, hon har det som hobby o har fotat lite andra bröllopspar.!?

fotografering i kyrkan samt separat session före eller efter, samt 1 st 30x40, 3 st 15x20 och 10 st 11x15 samt en CD med samtliga bilder i webstorlek - allt detta för 3000 kr.

??? behöver hjälp, har inte sån stor koll.

• Skottdagen2008

Ingen aning, vi tar bilder i studio och har inte ens tänkt tanken på andra alternativ.

• Mica o Krille
    Skottdagen2008 skrev 2007-10-09 23:38:13 följande:
    Ingen aning, vi tar bilder i studio och har inte ens tänkt tanken på andra alternativ.
    vad kostar det?
  • Mica o Krille

Vi måste tänka på andra alternativ pga att vi har en liten budget.

• Skottdagen2008

Vi betalar 3000 kr och ärligt vete tusan vad som ingår. Vi ville ha ett proffs å i Kiruna var det inte så många att välja på. Vi ser till att ha stålar då det ska betalas. Jag tror vi kunde välja att lägga till om vi ville ha alla bilder på CD och kunna framkalla själv, så jag antar att det inte är några bilder med i proset, eller? Hm, får kolla upp det där närmare känner jag nu.

• Snöflinga76

Vem ska fota er, skottdagen 2008?
    Vi har inte bokat någon fotograf i Kiruna ännu. Kent Tunlind är ju svindyr, men bra vad jag vet. Teres Kenttä, eller Sikku som hon heter nu är billigare men jag har inte sett så många bilder som hon tagit. Man vill ju ha proffsiga bilder också och inte bara amatörbilder... Men som sagt, det finns ju inte många fotografer här i stan.

• jennysnartfru

Nu har jag köpt mina underkläder hos världens snällaste och kunnigaste expedit på Details på Mäster Samuelsgatan. Dom har allt där och tar sig tid.
    Dom blev superfina, köpte två olika bh, en med spets och en utan och likadant med trosorna. Får fundera på om jag vill ha något som håller in magen lite, ska ni andra ha det? Vad isåfall för modell?
    Känns jättebra, bävade lite inför bh köpet, är lite kräsen och så.

• Mica o Krille

Har tittat på kyrkan nu o vad besviken jag blev o lokalen blev jag ännu mer besviken på.. Buhu, Vill inte gifta mig där. Vi ska titta på en annan kyrka!

Jag har kontaktat han som säljer min klänning nu, enligt payson (man bet genom det när man köper på tradera, för att vara säker på att man inte blir lurad) så har han noterat där i lör att klänningen skulle skickas o då får jag 8dar på mig att få varan o kontrollera den o sen antingen godkänna så han får pengarna eller inte o skicka tillbaka klänningen o få tillbaka pengarna.
    Kontakta hnm om vad för kollinr den har så jag kunde kolla vart klänningen var.
    Men nu i ett mail säger han att han inte har skickat den ännu!!! Fast han har noterat det!!! Åååh nu är jag arg o extremt besviken!!

Skrev ett mail om att dagarna snart gått ut o fråga varför han noterade det. Jäkla SkIT!

• Qozze

vinterbrud-08: Vilken fin klänning, den satt verkligen som ett smäck!

Mica och krille: Oj vad ni har legat i, bra gjort!! Trist att du inte är nöjd med bokningarna. Vad är det som inte är bra?

Vi har precis bokat fotografen, skönt att ha det avklarat med! Det blir en 2 h foto-session före vigseln. Kvällen får vi be gäster fota lite. Ska kolla med pappa också, han är rätt så duktig på att fota.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...