Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Det är de stövlarna jag länkade förut...
cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&item=200163497997&_trksid=p3907.m32&_trkparms=tab%3DWatching
snygga!
Akvavit: De var var dem jag tyckte var snyggast! Hm, man kanske ska leta lite på e-bay Ska inte lägga ut bilden, men snygg bukett var det...
Jag är på på fredag, kan ha lite svårt att hinna till exakt 18.00 beror på hur mötet på eftermiddan går men det blir inte mycket senare. Kul!
Idag hittade jag krossat glas som ser ut som is. Ska testa lite, skulle vilja ha större bitar...tror jag. Kan inte fatta att det är så kort tid kvar innan vi gifter oss!
Insåg idag att på lördag är det 14 veckor kvar tills "vårt datum", 26 januari.
Oj, vad tiden går FORT!! (och det är MYCKET kvar att fixa på min lista....)
Vad bra med en massa tips på stövlar! Är lite sugen på att hitta några passande.
Angående fredag, är det niki vid Scandic continental som ni menar då (dum fråga av en som inte är ute speciellt mycket längre)? Jag kan eventuellt bli något sen också beroende på om jag kan smita från jobbet lite tidigare eller inte. Antar att vi äter nåt också och inte "bara" dricker bubbel? Jag kommer i alla fall att vara hungrig vid den tiden... Behöver man boka bord eller är det bara att dyka upp?
Det fanns en lista tidigare i tråden på vilka som ville hänga på, men jag gör en ny (orkar inte leta ):
jennysnartfru
c t
Gotland08
Qozze
Jag kan inte heller på fredag. Ska i ha planeringsdagar och vill nog hem och mysa sitället för att åka iväg direkt. Nästa gång hänger jag dock gärna på.
Kul att det finns fler med små fötter. Jag fick tipset av en kollega som har en dotter som är tio - vi har samma storlek
En väninna som jag inte träffat på länge kommer upp till Sthlm från Luxemburg på fredag och vill ses. Vet inte hur jag kommer lösa fredagkvällens aktiviteter. Återkommer. Vill verkligen träffa er, men det här dök upp helt oväntat.
Ah, jag skulle ocksa vilja kunna traffas live pa fredag! Ingen chans att ni vill traffas i soliga Perth och ta en liten drink pa stranden istallet??
Hittade ett par stovlar har nere i vintras, de ar inte alls speciellt varma men har samma klack som mina "inneskor" sa klanningen slipper slapa + om det ar sno ( hoppas, hoppas!) sa slipper jag bli blot pa tva sekunder.
Var hos min lakare igar och har i v 15 gatt upp 1,5kg, hmm, jag som trodde att jag och bebben hade en deal - spara den varsta vaxtspurten till efter brollopet sa slipper h*n bara en massa fjantiga utstyrslar... Tror dock mer att det ligger i all den extra mat jag atit for att slippa illamaendet...
Ni som bokat fotograf, ska ni ha heldagsfotografering? Dvs fran frissan till brudskalen?
Var fotograf har just hort av sig och tidigare skulle hon bara kunna gora en halvdag, foto innan, vigsel + puss pa kyrktrappan men nu kan hon gora hela fadderullan om vi vill. Ar lite osaker...
Hihi, nu ha jag shoppat på e-bay för första gången!! Gick ju hur smidigt som helst, och nu väntar jag spänt på att mina vita pälsiga stövlar ska dyka upp. Så tråkigt att det ska dröja så länge....
403 kr slutade det på, inklusive frakt och allt, inte så blodigt!
Vi ska ha heldagsfotografering, de ska vara med i 9 timmar, sen får vi välja från och till när. Om jag ska vara hos frissan kl 9 kanske vi tar fotgrafen från 10.00-19.00 så de kan vara med under förrätten. Och de är två fotografer som kommer vara med hela dagen, så en kan följa mig och en brudgummen, och efter vigseln följer en med oss och en följer med gästerna...
Oj vad ni fixar och donar tjejer. Så kul att läsa hur det går för alla. Här går det också fint, jag har bara inte haft tid tt hänga vid datorn när jag kommer hem på em!
Gotland08: Min svärmor har köpt "krossat" glas till mig, fanns i olika storlekar tydligen, jag kan kolla med henne vart hon handlat!