Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Så hur blir det på fredag?
Det verkar vara lite manfall på fredag. Synd. Är det någon som fortfarande vill gå ut?
abbie80: Vad kul med bebisen, har du fått veta än när den beräknas komma? Då kan man ju gissa lite bättre hur stor mage man har på bröllopet menar jag
Vi har "bara" bokat fotograf under ca 2h innan vigseln. Hoppas på bilder från gästerna från vigsel och fest istället.
Sorry tjejer, men jag kommer tyvärr att skippa utgången i morgon med. Fick reda på nu ikväll att min morfar har fått en hjärtinfarkt och ligger på intensiven så jag känner inte riktigt för att gå ut längre. Han är 90 år (!) så jag är lite orolig för honom...
Qozze, nej vad tråkigt. Hoppas det går bra.
Mitt förslag är att vi flyttar den till annat datum då alla kan.
Jag kan inte heller komma imorgon, tyvärr.
Förslag på nytt datum?
Synd bara att ni vill träffas i Sthlm, man känner sig lite utanför här i v-ås.
Har precis blivit beordrad av m2b att skriva vårt info brev till de som tackat ja och jag tror att vi lyckades bli någorlunda klara. Kul att han vill planera han rimmade på rätt bra.
Qozze - usch vad jobbigt! Hoppas han mar battre nu!
Jag ar beraknad till den 13 april, sa oddsen lutar nog at ratt stor mage
Kan knappt fatta att vi aker hem om 2 manader och bara 2 veckor senare ar vi gifta! Hjalp vad snabbt tiden gar...
Harlig helg pa er allihopa
Jag beklagar Q! Hoppas verkligen att allt går bra!
Då hoppar jag också ikväll och svänger mina lurviga på cliffbarnes istället
kram på er!
Qozze vad tråkigt hoppas han hämtar sig snart...
Synd för er att ni inte kunde träffas idag. Det hade säkert varit jätte kul
Oj vad mycket snygga skor
Jag hittade mina för nån månad sen gick in i en skoaffär i jakt på skor åt ungarna och där stod de bara och jag blev helt kär
Ang fotograf så har den delen i budgeten fått ryka för oss, men då visades sig att svågerns farbror är frilans och han ska ställa upp för en struntsumma. Åh vad glad jag blev
Hej jag är ny här på tråden och jag har inte läst igenom hela tråden. Jag tänkte bara höra om någon har några förslag på vart man kan få tag på ett par "taxklackade" stövletter eller stövlar i vitt?? Jag hittar det verkligen ingenstans men jag hittar inga. Jag gifter mig den 16:e februari och ska till London den 3:e jan men hoppas på att ha hittat ett psr skor innan dess.. känns lite hysteriskt annars. Jag är verkligen tacksam för all hjälp jag kan få.
Hej JoLoow;
vi diskuterade detta häromdagen. Kolla sidan 50 och framåt i denna tråd (från inlägg 495) så hittar du en hel del tips.