Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
maljor
och hurra för att det löste sig! blev så i gasen att jag glömde skriva det :o :D
*skrattar* jo man blir ju det
*morrar* pratade precis med en av m2b's kompisar och han hade inte ens blivit tillfrågad om han ville vara med på svensexan så han var jätteledsen över det!! Och alla de killarna tillhör samma umgängeskrets!!
Nu får jag nog duktigt med skit från alla här på BT men JAG önskar att solen kunde gå i moln och att det inte behöver vara så förbannat varmt... Jag vill ha klara, kyliga, soliga höööööstdagar!!!
Lady o Lufsen : Vet du, jag älskar oxå dom dagarna. Luften är så klar och färgerna så vackra. Dessutom så är det så mysigt när man kan kura ihop i soffan med lite tända ljus. Det finns en anledning till varför jag valt att gifta mig på hösten.
Zuki:
Har det med åldern att göra månne???
Att gifta sig på hösten har alltid varit min dröm...att gifta sig på våren har alltid varit min man´s dröm...därför gifte vi oss mitt i sommaren- den gyllene medelvägen, du vet...
jag hoppas att det blir 20 grader varmt och molnigt på lördag ! då jag inte tål ljuset
Jag vill gnälla för att gnäll-tråden har funnits i 6 dagar utan att jag sett den...
Jag vill gnälla över en arbetskamrat...brukar inte gnälla över personer, men den här människan är så himla enerverande!!!!! Att hon ens hinner andas fattar jag inte, hon är helt avståndslös och pratar, pratar, pratar, pratar, pratar, pratar, pratar...ja, jag kan skriva det en miljon gånger, OAVSETT om jag pratar i telefon med en klient eller någon förälder, om jag står i personligt samtal...spelar ingen som helst roll!!!??? TROTS att man ber henne vara tyst, hålla mun, lämna rummet, sluta följa efter mig så FATTAR hon inte!!!?????
ALLA som jobbar med henne tar ut minustid i största möjliga utsträckning och hon har snart käkat upp min timbank
Hon går till chefen och vill ha övertid??? när det enda hon gör är att snacka bort sin tid...
"Om du snackade mindre och jobbade mer så skulle du aldrig få jobba över" har jag sagt till henne med mord i blicken men det är som att stånga huvudet blodigt...
Våran chef är väl omkullsnackad och har skavsår i öronen så hon håller sig också borta?????
MORRRRRRRRRR!!!!!!!!
Om jag inte får någon tröst av detta energikrävande, gnäll-inlägget så kommer jag att spricka!!!!!
Sen fortsätter jag att gnälla om att jag är sjuk, har inte tid att vara sjuk i semestertider. Har fått jobba två halvdagar fast än jag haft feber bara för att jag är själv på min avdelning, nån måste ju liksom göra jobbet. Knappra Ipren och se glad ut är vad man får göra, men skulle ju vara små skönt att få ett tack från cheferna då, men självklart inte...
*tröst kram*
liv rädd att du ska spricka.....