Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Liinda_e
inte direkt. En skada efter att ha ramlat med en cykel, landat på huvudet och slagit över hela kroppen.... sen blev det värre när jag halkade en vinter och slog hela vänster sida...
Och var fan är sommaren då!!??
Jomen typisk att man skulle bo i den del är världen där vädret blir SUNKIGARE av växthusseffekten!!! :[:[!!!
Undrar det jag oxå! Man har en lång o kall höst framför sig. Vintern med ishalka o snö och 25 grader kallt. Lite värme o sol vill man ju ha..
Jag vill gnälla över.....
Att jag har ont i min högra axel och har därför inte fått sova på över 2 veckor...
Min bror är en stor luspudel.... Han blev sur över att jag sa åt honom att inte ta nästa katt förrän den är minst 12 veckor.....
Min man får aldrig silverskeden ur *censur* och får den där omprövningen av deklarationen klar....
JAG KOMMER ALDRIG ATT FÅ MIN KÄLLARVÅNING KLAR OCH MITT BADRUM!!!
Detta eviga regnande!! Var 17 är sommaren?
Jo, åsså det här gnället om att det är så fint i Sverige för att här har vi minsann fyra årstider - vaddå fyra årstider?! Det är vinter i ett halvår, sen blir det höst, sen vinter igen!!! :[:[:[
Vår präst har avbokat!!!
Och det är 10 veckor ¨kvar till bröllopet. Skit också, har ringt runt idag men alla är bokade.
Vad gör man om prästen avbokar?? Jag skulle gå upp i limningen om min präst avbokade!
jag vill oxå gnälla över vädret!
landade på arlanda och det var superregn och 16 grader... buuuuuuu...
om prästen har avbokat - ring pastorsexpedition (givet att ni gifter er i kyrkan)! dem ska vanligtvis stå för präst om man gifter sig i kyrkan.