Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Liinda_e :
Tackar!!! Ingen orkar läsa mitt inlägg så mer stöttning och tröst än såhär kommer jag inte att få tror jag..... Buuuuhuuuuuu!!!!!!!
Åååå MÅSTE få gnälla av mej... Mina svärföräldrar e dom konstigaste man kan ha!!! Ja blir såååå lack på dom =(
Lady och Lufsen:
Fy vilken tröttsam människa, skickar lite peppning och tips om öronproppar så du ska stå ut!
aim :
Åhhhh, öronproppar har aldrig slagit mig!!?? Tack!!! Det ska jag använda mig av varje gång jag kan!!!
Skittröttsamt!!!
Jag vill gnälla på min arbetsgivare som betalat ut 20kr för lite i timmen till mig i lön (och ja, jag har skrivet svart på vitt vad jag ska få). Såg det idag när specen kom och mailade direkt ansvarig. Letade fram gamla specar också, och ta mig sjutton, fel utbetalt hela året! De har helt sonika fortsatt på förra årets lön!
Dåligt tycker jag. Säkert bara ett missförstånd, osv... MEN ÄNDÅ!
Lady och Lufsen:
Ett annat tips är att sätta på Ipoden eler Mp3n med en bra skiva, sen kan hon pladdra bäst hon vill
aim :
Det var också ett super-förslag men ju mer jag tänker på det så förstår jag att hon kommer att påkalla någons uppmärksamhet ändå...och hon pratar inte ens jobb...MEN jag kommer att spela lite dum- jag kommer att köpa öronproppar och SKRIKA till henne "JAG HÖÖÖR INTE...DEN HÄR LÅTEN ÄR SÅÅÅÅÅ BRA, DU FÅR VÄNTA LIIITE!!!!!!!" och så ska jag sjunga HÖGT och falskt och tydligt varje gång hon petar på mig...sen ska jag låtsas glömma bort att hon ville ville mig något och bara hoppas på att det är slut för dagen
...inte med öronproppar kanske för dom spelar ju ingen musik och då spelar jag ju inte liiiiite dum...Ipoden menar jag ju såklart!!
*asgarvar*
Underbart, jag önskar dig all lycka till med sjungadet och skrikandet imorgon!! Skickar några extra peppning och energi så du orkar
Ni kanske kan snacka ihoper på jobbet så fler gör samma sak, då kanske hon fattar piken...