Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Jag har myggbett över hela kroppen och lyckats skärna mig i fingret på vänsterhanden. Inga fina bilder på våra händer med ringar, med andra ord.
Och varför funkar inte Mygga på Skånska mygg? Och hur kan myggen bita sig igenom tjocka jeans?
Stackars mannen som får en flammig brud på bröllopsnatten, fiiiiiiint!!!
*suck*
JAA! Jag lyckades också skära sönder halva mitt vänstra ringfinger, en bit in på nageln!! Fy fan vad irriterande!!!!:[:[
miffolina
Man undrar liksom, WHY GOd, WHYYYYY??!!!!!!
Ja, eller hur, det finns liksom en miljon ställen som den där jäkla kniven hade kunnat hamna på som INTE var mitt finger! Hade det bara varit fingret hade det varit mer ok, men nu fick jag nageln sabbad, och hur lång tid kommer det inte at för den att läka!?! :[:[ Sonofab...!
Det får bli jäkla massa foton på våra frisyrer, skor eller nåt, hehe
2007-07-23 20:51 J_J
är så j*vla less på vår bestman som gjort en svindyr overkill svensexa så ingen har råd att vara med...
idiot
Han verkar ha hål i hela huvet!!!
Sen är jag less på att det är så långt att gå från tunnelbanan till jobbet...
Vill gnälla på m2b's FD bestman som är otrevlig mot mig och slänger på luren. Sen är han otrevlig mot m2b's familj oxå!!!!
Sen vill jag gnälla på att jag har konstant värk i min nacke!!!
ont i nacken av att ha suttit för mycket framför datorn inne på bt?
och min brudtärna som tjatar på mig om att jag måste ha vit brudklänning för det känns bäst. hrmpf. jag behöver ingen som gör mig mer osäker just nu
och så vill jag gnälla på brudgummen som alltid vill skjuta upp ALL planering, och som himlar med ögonen varje gång jag går in på BT och som tycker att jag är hysterisk varje gång jag tycker vi ska få ändan ur vagnen och bestämma någonting.
(inbjudningarna går ut idag, coh vi har inte bokat catering... suck)