• miffolina

Gnälltråd

Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D

• Svar på tråden Gnälltråd
  • Sommarbröllop 07

Nu måste jag bara gnälla över att den korsett jag beställde till min secret box inte kom fram i tid och att allt sköttes så otroligt dåligt!

Jag gjorde beställningen några veckor innan och den skulle komma på en vecka ungefär. När den inte kommit efter 10dagar skrev jag och undrade vad som hänt och då var den en restorder, dvs de väntade på att få in den. Jag skrev då att om jag inte skulle hinna få den till ett visst datum ville jag abeställa - men joo den skulle komma i tid.

När det gått ytterligare tid skrev jag till dem att nu ville jag avbeställa - jag skulle inte få den i tid. Skrev flera gånger och till slut fick jag svar på det sista mailet att - nej nu är det för sent att avbeställa!!???

Så nu väntar jag bara på att få hem den jäkla korsetten (den kommer tydligen aldrig även om det var för sent att avbeställa) så att jag kan få skicka tillbaka den och få mina 2000kr tillbaka!!!

Verkar inte som om jag kommer att få se röken av vare sig korsett eller pengar :(

Jag är så arg!!!

• Tizzeltazz

vill gnälla över min bristande viljestyrka!
    eller så är det så att viljestyrkan är det inget fel på - den riktar sig bara åt fel håll!
    ...dvs pizza...och hamburgare...och allt annat fettigt...
    och ikväll ska jag ut och äta igen... ok det är min födelsedag men jag har inte ätit hemma på hela veckan!
    *grrrml*

• Azza_83

Tizzeltazz

awww..du är inte ensam om att känna så iaf hehe.. =/ usch mitt problem är att jag måste börja lära mig å laga mat!hehe

• missZapon

vill gnälla på att jag är så himmla trött hela tiden! Jag vill vara glad och pigg som alla andra! Enligt min smabo så har jag varit ständigt trött i 7år. Tror nästan att det stämmer ibland...

• Tizzeltazz

Azza_83
    *ryser* tala inte om det... jag är en fullständig katastrof i köket och får tacka gudarna att jag gicfter mig med en karl som vet vad han håller på med!!
    sen vi flyttade ihop äter jag iaf lite vettigare...

• Inhibeo

Skönt att få gnälla av sig lite!
    Jag ska sälja min lägenhet & flytta ihop med min M2B & min far lägger sig i hela tiden om hur jag ska göra.
    Dessutom vänder han sig hela tiden till min M2B & pratar med honom om vad jag ska fixa i lägenheten & inte.
    Jag blir så #¤%* sur för han behandlar mig som en 5åring som inte vet nåt om livet, jag är ju 32 & är självgående sedan länge.
    Om han tycker att det tar tid att fixa det sista i lägenheten så är han mer än välkommen att komma över & hjälpa till men han har inte ens erbjudit sig.

Morr!!

• Tizzeltazz

ahhhhhhhhhhhhhhhhh jag vill bara smälla till de idiotiska ungarna som spelar fotboll mot min sovrumsvägg trots att det finns stora skyltar om att det är förbjudet! OCH de vet att jag jobbar natt!
    ...de skriker och vrålar så förbannat att jag undrar om de är gravt hörselskadade...!
    den senaste som tog upp det här med mamman till den skrikigaste ungen blev utskälld, mamman tycker att hennes lilla ängel har all rätt att spela där och förstöra för alla andra.
    J*VLA H*LVETES GAAAH vad kul det kommer bli att jobba i natt!

• zukigirl

Jag har tandvärk. *gnäller lite*

• LaNovia

Måste jobba dubbelpass imorrn, 7-12 och sen 16-21, tråkigt..hela dagen på jobbet..blää.. så är jag magsjuk också, eller det verkar som om det är på väg!

• Madelensh

Tizzeltazz: Jag känner igen ditt problem, jag jobbar också natt, Jag brukar öppna fönstret och ryta "Måste ni väsnas så jävla mycke" Jag vet att det är fel och opedagogiskt bla bla bla men jag vill ju sova och jag ska faktiskt kunna ha fönstret öppet på sommaren.

Svar på tråden Gnälltråd