• miffolina

Gnälltråd

Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D

• Svar på tråden Gnälltråd
  • Lady o Lufsen

aim :
    Faktum är att jag har tagit ut en minustimme imorgon mellan 07.00-08.00 bara för att jag vet att den timmen ändå gör hål i min hjärna Så gör vi alla och mååååånga timmar slösas bort från timbanken på detta vis...
    08.00 kommer jag att ha full huggning med mitt men jag kommer ändå att ta med mig Ipoden!

• Lady o Lufsen

Vi är många som nu kommer att ta ett snack med henne TILLSAMMANS med chefen...men alla måste komma tillbaka efter sina semestrar först...

• aim

Usch, det låter verkligen jättejobbigt. Jag hoppas verkligen det löser sig.

• Lady o Lufsen

Hoppas vi med
    Det är verkligen jobbigt...svårt att förklara såhär men tro mig- vi håller på att spricka!

• zukigirl

Jag är så jäfla trött på att jag inte kan få ett jobb! Nu har jag varit arbetslös i snart 4 månader och jag HATAR det!!!

• Lady o Lufsen

Nämen zuki...nu höll jag på att säga något plumpt och dumt...jag tänkte kasta ur mig "ta mitt jobb och medföljande arbetskamrat- jag betalar" men det menar jag inte...f´låt!!

Jag förstår att det är en enormt pressad situation att behöva ett jobb men inget få!!! Jag önskar dig ALL LYCKA!!!!
    Puss/ Lady

• Liinda_e

zukigirl

jag med utan jobb just nu...tur vi har bt

• zukigirl

Liinda_e: eller otur beroende på hur man ser det. Jag ska eg passa på att renovera huset när jag är hemma men istället så hamnar jag ju här inne!
    Lady: tack för erbjudandet! Fast jag undrar om inte det blir lite långt att pendla. *hehe*

• Liinda_e

jag e precis färdig massageterapeut men söker inga jobb lr fixar med eget företag för jag sitter på bt hela dagarna och planerar bröllop....sånna med grisar :D

• jeli81

Måste skriva här jag också.. Gifte mig på midsommarafton och har fått reda på nu mycket senare att alla inte ens blev tillfrågade att komma på möhippan.. Skittrist!! och då hade jga skrivit upp allas nummer eller mail till de som "fick" komma.

Svar på tråden Gnälltråd