Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Tizzeltazz : Stenungsund. Och här skiner solen nu så jag vet inte riktigt vad jag ska gnälla om...
Jag är sur på vissa brudar som säljer sina brudklänningar här.. såg precis en som köpte en klänning för 13.000 och vill sälja den för 10.000, ska hon alltså få sin klänning för 3.000, och den andra bruden för 10.000, när klänningen redan är använd?
Helt sjukt ju!!
Jag vill verkligen gnälla på alla dessa utslitna bridezillas som är så djävla benägna att hoppa rakt på strupen i många trådar!!!
Det är sällan någon seriöst undrar "hur tänker du? Menar du att? Har jag fattat dig rätt? Intressant- jag delar inte din åsikt men...?"
Usch o fyyy!!!
Som spottkobror kastar dom in inlägg efter inlägg där dom utgår ifrån att...har förutfattade meningar om...utan att ens göra klart för sig vad som gäller från sin "trådkompis"!!!
måste få gnälla av mig lite... Hade sett fram emot en mysig kväll bara jag å hundarna å BT eftersom att min M2B inte e hemma... men eftersom att jag e för snäll å aldrig kan säga nej så sitter jag här å e barnvakt... inte riktigt vad jag hade planerat...
Är så jäkla less på L´oreal och att de skriver "Toning, tvättas ur efter 6 veckor" trots att det är en färg...
Kan fritt översättas till att jag sitter här med en rödlila kalufs som blev heeeelt fel.
Lätt irriterad på att jag håller min brudbukett som ett fån på bilder som för övrigt är helt underbara :(
lightfish :
Hur gör man när man håller sin brudbukett "som ett fån"??
Typ glömmer att greppa hela skaftet så att ett eller två fingrar spretar ut... :(
lightfish :
Nämen...är det inte det som kallas för "Royalistisk hållning"???
Det har jag också några exempel på... ...eller jag menar ju såklart (eftersom det är en gnälltråd)-
Jag gnäller över att min syster inte kan vara min tärna och att en av mina bästa vänner inte kan komma på bröllopet...