• miffolina

Gnälltråd

Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D

• Svar på tråden Gnälltråd
  • Lady o Lufsen

Nämen faan...Upptäckte nu att det var värsta tänkbara liv i köket.
    Jag hade ställt upp strykbrädan ihopfälld mot väggen.Katterna har använt den som språngbräda för att kunna ta en harskrank som hade kommit på villovägar här inne...
    Resultat:
    För utom buller o bång, en vält strykbräda och fyra skräckslagna katter så finns nu även en nätt liten repa i min nya tapet efter någons klo, lagom i brösthöjd...Alla fyra håller truten om vem det var och inga vittnen finns...

• Tizzeltazz

vill gnälla över att jag jobbat nästan 12 timmar nu, har två timmar kvar minst och jävligt ont i tassarna...
    plus att vi ligger efter!

• FruÖlandstok

Lady o Lufsen
    typiskt katter å skydda varann sådär.. likadant med mina kaniner när nått händer.. dom sitter bara där å ser oskyldiga ut istället för å erkänna..

• FruÖlandstok

jag måste klaga lite på träningsvärk också som fortfarande inte gått över.. bara för att jag skulle vara duktig å börja styrketräna.. andra dan å det är plågsamt å ens gå på toa ;P

• zukigirl

Jag måste gnälla på att jag inte har något att gnälla på just nu!

• jojo matte

jäkla URL skit.. hur gör man?? varför måste det alltid vara så avancerat :(

• FruÖlandstok

jo_jo
    hm, jag har inte haft några problem, man bläddrar upp bilden från arkivet å sen sparar man den där.. vad är det för bilder du ska få upp? varför url?

• Lady o Lufsen

Ölandstok :
    Eller gur!? Det är typiskt...Då är dom sams minsann...

• 071023 2

jag är less på alla typer som står i bankomatkön som bara måste ta ut ett kontoutdrag innan dom trycker in kortet på nytt och tar ut sina pengar... gillar inte att köa!

• jojo matte

Ölandstok:alltså.. man kan ju bläddra fram en bild..

men om man vill ha fler bilde kan man trycka på infoga länken till höger i övrekanten på rutan som man skriver sin text.. när jag var inne på en massa andra sidor såg det ut som dom använt sej av det.. ??

jag fattar noll..

Svar på tråden Gnälltråd