Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Nämen faan...Upptäckte nu att det var värsta tänkbara liv i köket.
Jag hade ställt upp strykbrädan ihopfälld mot väggen.Katterna har använt den som språngbräda för att kunna ta en harskrank som hade kommit på villovägar här inne...
Resultat:
För utom buller o bång, en vält strykbräda och fyra skräckslagna katter så finns nu även en nätt liten repa i min nya tapet efter någons klo, lagom i brösthöjd...Alla fyra håller truten om vem det var och inga vittnen finns...
vill gnälla över att jag jobbat nästan 12 timmar nu, har två timmar kvar minst och jävligt ont i tassarna...
plus att vi ligger efter!
Lady o Lufsen
typiskt katter å skydda varann sådär.. likadant med mina kaniner när nått händer.. dom sitter bara där å ser oskyldiga ut istället för å erkänna..
jag måste klaga lite på träningsvärk också som fortfarande inte gått över.. bara för att jag skulle vara duktig å börja styrketräna.. andra dan å det är plågsamt å ens gå på toa ;P
Jag måste gnälla på att jag inte har något att gnälla på just nu!
jäkla URL skit.. hur gör man?? varför måste det alltid vara så avancerat :(
jo_jo
hm, jag har inte haft några problem, man bläddrar upp bilden från arkivet å sen sparar man den där.. vad är det för bilder du ska få upp? varför url?
Ölandstok :
Eller gur!? Det är typiskt...Då är dom sams minsann...
jag är less på alla typer som står i bankomatkön som bara måste ta ut ett kontoutdrag innan dom trycker in kortet på nytt och tar ut sina pengar... gillar inte att köa!
Ölandstok:alltså.. man kan ju bläddra fram en bild..
men om man vill ha fler bilde kan man trycka på infoga länken till höger i övrekanten på rutan som man skriver sin text.. när jag var inne på en massa andra sidor såg det ut som dom använt sej av det.. ??
jag fattar noll..