Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
jag fick ett par solglasögon när jag opererade mig... och jag använde dom kanske bara ett par dagar när jag var ute.
Så här är det:
Jo, jag är dum nog att ibland äta ett äpple över mitt tangentbord. Är inte första gången detta händer. Klantigt jag vet. Mitt försök att skruva isär tangentbordet misslyckade så dammsugaren kom fram.
Man får absolut inte vistas i solen utan solglasögon första tiden efter en laseroperation. Jag har fått tydliga (skriftliga)instruktioner om att använda solglasögon i sex månader efter operationen. Jag har också fått rådet att ej sola första veckan. Dessutom blir jag fruktansvärt torr i ögonen av att vara i solen. Därför väljer jag att hålla mig inne. Men visst, förbjudet är det ju inte men det bästa för mina ögon.
För det andra har ny forskning visat att solens blåa ljus är mycket farligt och många solglasögon idag skyddar inte tillräckligt mot detta. Jag vet inte hur pass bra mina skyddar mot detta så därför extra försiktighet från min sida.
Jag vill gnälla lite igen och det är över att internet är så jä*la beroendeframkallande eller rättare sagt BT är det. Sitter här hela dagarna, så var det med arbetslojalen
att så många saker o ting ska kosta pengar tycker jag är jobbigt. att liksom måste köpa sig igenom livet.
Jag vill gnälla för att det INTE är min födelsedag idag....
Och nu tänker jag gnälla på att jag inte kan sova och att det verkar om om alla andra kan det....
Nu vill jag gnälla för att min m2b har tappat bort sin ring!!
La novia
Tänk hur mycket du hade gnällt om han hade tappat bort DIN ring oxå?
Ja, tur att jag har den :D
Nu får han väl gå och köpa en ny ( vi är inte gifta än)
jag vill gnälla över att dom fina ställena för humana priser ska vara så förbaskat små att man måste dela upp sina gäster i olika rum/ på fler plan :(
var på möte på Hågelbyhus.. trodde såklart att man skulle få tillgång till parken.. eller att dom iaf hade erbjudande så man kunde få med den för en extra slant (inte 10000tals kronor).. trodde oxå att gästerna skulle få plats på en våning eftersom att dom skriver att dom får plats med upp till 150 pers.. kunde inte skrivit att det var på två plan :(
nu e måste jag hitta något innan jag reser bort.. när jag är tillbaka i oktober lär ju det vara fullbokat överallt.. där det är vacker, rymligt med humana priser.