Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Tima,
Ja, jag har inte hört något angående vår överklagan, det har gått 6 månader nu..och jag tror inte att de ändrar på beslutet, så jag flyttar dit, vi gifter oss och vi får se hur vi gör med ny ansökan. Just nu skiter jag i allt, är bara glad att jag äntligen får se min älskling om en vecka!! Har inte sett honom sedan i december!
Åååå måste gnälla på att jag gått och blivit sjuk den mest hektiska veckan i månaden! Och helgen förstörs av att jag tänker på nästa veckas helvete när jag måste jobba ien allt jag missat förra veckan. Åååå vad livet inte är rättvist!
La Paloma:
You and me both... Halsont sux...
Vi e genomförkylda hela familjen och på lördag ska vi gifta oss, plus att jag fått grymt ont i ryggen (sviter efter foglossning?) kan knappt gå men får inte komma till läkaren förrän på måndag - "du får klara dig på värktabletter så länge "
GRRRRRR....... det här suger!
Plus att det är fyra av våra gäster som "kanske inte kan komma" (vet säkert på lördag :D )
men annars är det baaaara toppen glömde jag tillägga :D :D :D
jag vill klaga på att jag fyller så jäkla sent på året.. hade jag varit 25 nu hade jag fått a-kassa men nejdå.. suck..
Jag ska läggas in på sjukhus idag mina blåsor går inte bort
Min tur att gnälla av mig lite då..
Min älskling bor alldeles för långt borta 54 mil och ingen av oss kan flytta, jag p.g.a lumpen i januari och hon pluggar, f*n också.. :(
och så allt problem jag har med arbetsförmedlingen, ortopeden, ungdomsforum, soc etc.. allting krockar med varandra och jag måste omboka, det ena för att hinna med det andra och ortopeden har jag bokat om 5 ggr den här månaden tack vare annan s*it har kommit i vägen :(
men på fredag "flyr" jag från allt till blekinge och hälsar på min ängel, längtar så men nu måste jag klaga lite till, bussresan är på 8 timmar och inte så bra för en som lider av en mild form av restless legs, jag har t.o.m riktigt svårt för att se en hel biofilm, riktigt kryper i benen efter en timme och nu 8? aja, tjejen får trösta mig när jag kommer fram
Va gulligt Stollen, själv har jag en 25 timmars resa framför mig på lördag, då jag flyger till min älskling..
Vad gör man inte för kärleken? :D
Lite gnäll.. får inte in min brudklänning i resväskan!!