• miffolina

Gnälltråd

Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D

• Svar på tråden Gnälltråd
  • be happy

Mitt gnäll:
    *Jag är förkyld
    *Jag har fått ett jobb som jag egentligen inte vill ha.
    *Vi har hotats av vräkning, visserligen ogrundat, men vill inte bo kvar efter mötet med den nya hyresvärden, nåste flytta igen, SNART.

• Lady o Lufsen

be happy ....don´t worry!...eller hur det nu stavas?

Ditt nick inbjuder onekligen till lite possitivitet Don´t worry!!!
    *Du är förkyld...det är inget dödligt du kommer snart att bli bättre!

*Du har fått ett jobb som du egentligen inte vill ha...Vem faan har inte det? Var glad över att du har ett jobb! Hellre ett mindre bra jobb än inget alls!

*Ni har blivit hotade med vräkning...ogrundat...Då måste nu ju inte flytta! Och om ni nu väljer att flytta ändå- välj ett bättre omräde!

• Stollen

Exakt LaNovia, vad gör man inte för kärleken

• Lady o Lufsen

ja, i den sena timmen så ber jag er att bortse från tangentfel!

Omräde= område.....till exempel

• be happy

Lady o Lufsen
    Tack! Var precis vad jag behövde höra! Nu ska jag rycka upp mig (är som nicket antyder, obotlig optimist egentligen)
    Hala tangenter har jag med uppenbarligen...

Positiv syn på saken:
    *Jag kunde jobba hela helgen, blev inte sjuk förrän efter att sommarvik.et tog slut. =ingen förlorad inkomst
    *Jag vet iaf. 50% av min tid vad jag ska göra. Behöver bara tim.vika på resterande 50. Eftersom jag fått tillsvidaretjänst finns det dessutom strörre möjligheter att ta tex. ett bolån.
    *Istället för att lägga några som helst pengar på den här lägenheten så kan vi satsa på nåt nytt. (Har förstått att det inte kommer att fungerar när den nye värden tar över)

• be happy

Med denna positiva känsla ska jag nog gå och lägga mig!! Tack för puffen! Ha det gott!

• miffolina

jag är bakis!!!! :[:[:[

• Lady o Lufsen

miffolina:
    Självförvållat!! Gills inte som gnäll!!

• miffolina

Lady - vaff...! Det är väl inte mitt fel att jag under pistolhot blev itvingad massa öl!!!!

• Lady o Lufsen

miffolina :
    Aha...stackars, stackars dig! Hur stor var pistolen???
    Förlåt- det är klart att det under så grymma omständigheter gills som gnäll!

Svar på tråden Gnälltråd