• miffolina

Gnälltråd

Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D

• Svar på tråden Gnälltråd
  • jojo matte

nu behöver jag inte gnälla över URL längre.. då jag fick ett tips.. sen lyckades jag lite ut hur alla gjort :)

får gnälla på vädret istället och att dom skriver i metro om hur man skall bevara solbrännan längre.. krävs det inte att det skall ha varit sol då??

• Jeenny

Ja har brutit min lilltå =((

• FruÖlandstok

jag vill gnälla igen.. känner mig som en mycket gnällig person.. att posten skickat min lagbok till ett helt annat kontor så den blir försenad.. å detta märkte jag inte förrän igår så jag får den på måndag å då är det fem dar kvar till tenta.. suck..

• MrsMoreira

Jag vill också gnälla igen: På personer som alltid har rätt, även när de har fel.

• Tingaling

Jag vill gnälla på vara grannar som återigen hade full volym på baslådan sent igår kväll....Grrrrrrrr...Ge mig ett hus innan jag blir tokig.

• scottishwife

jo_jo
    jag vill oxå veta hur du gjort url, menar du på weddingannouncer, jag gnäller fortfarande på url

• Tingaling

Jag måste gnälla en gång till.

Jag har sommarlov men får inte vara ute i solen.

• åsita

Jaha....då får man väl gnälla lite över att det är torsdag idag och inte fredag...

• Anton

Tingaling, varför får du inte vara ute i solen? vem förbjuder dig?

• Tingaling

Anton:

Haha, den elaka styvmordern förbjuder mig!

Skämt och sidor, har nyligen laseropererat mina ögon. Kanske obefogat att gnälla men jag ville ändå...

Svar på tråden Gnälltråd