Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
nu behöver jag inte gnälla över URL längre.. då jag fick ett tips.. sen lyckades jag lite ut hur alla gjort :)
får gnälla på vädret istället och att dom skriver i metro om hur man skall bevara solbrännan längre.. krävs det inte att det skall ha varit sol då??
Ja har brutit min lilltå =((
jag vill gnälla igen.. känner mig som en mycket gnällig person.. att posten skickat min lagbok till ett helt annat kontor så den blir försenad.. å detta märkte jag inte förrän igår så jag får den på måndag å då är det fem dar kvar till tenta.. suck..
Jag vill också gnälla igen: På personer som alltid har rätt, även när de har fel.
Jag vill gnälla på vara grannar som återigen hade full volym på baslådan sent igår kväll....Grrrrrrrr...Ge mig ett hus innan jag blir tokig.
jo_jo
jag vill oxå veta hur du gjort url, menar du på weddingannouncer, jag gnäller fortfarande på url
Jag måste gnälla en gång till.
Jag har sommarlov men får inte vara ute i solen.
Jaha....då får man väl gnälla lite över att det är torsdag idag och inte fredag...
Tingaling, varför får du inte vara ute i solen? vem förbjuder dig?
Anton:
Haha, den elaka styvmordern förbjuder mig!
Skämt och sidor, har nyligen laseropererat mina ögon. Kanske obefogat att gnälla men jag ville ändå...