• miffolina

Gnälltråd

Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D

• Svar på tråden Gnälltråd
  • Anton

jag "får" inte heller vara ute i solen eftersom jag tar antibiotika de har läkaren sagt :P typiskt nu när de är så varmt ute o min sista vecka på semestern!!

• Tingaling

Ja, dumma läkare....

Typiskt som attan. Just denna veckan. Pust!

• Bröllopstokiig

Millis2: Jag fick tips om att när man är inne under "Your Website" väljer du "Add page" sedan kan man välja bland olika alternativ.. väljer du "text page" kan du både skriva och lägga in en bild.. vill du lägga in fler bilder - ny text - under samma "flik" så kan välja "add entry" ..vill man ha en flik med bara bilder väljer du "photo page"

• Tjoho!

Hej jag vill också gnälla lite på personer som inte kan inse när de har fel och be om ursäkt!

• Tingaling

Shit, jag tappade en äppelbit ner i mitt tangentbord. Hur får man upp den egentligen? Wops...den kan väl inte ligga kvar där eller?

• FruÖlandstok

Tingaling
    du får ta å vänta ut den tills myrorna hämtar den ;) eller så får du plocka bort tangenterna..

• Tingaling

Pust...jaja...fram med skruvmejseln då. Får väl skruva isär hela tangentbordet då. Har ingen lust att invänta myrorna...

• Anton

ibland kan man pilla upp saker man tappat ner med en liten skruvmejsel eller så kan man ibland skaka ut det om man vänder upp o ner. Annars funkar ibland dammsugaren. Men man kan ju undra varför du äter saker ovanför ditt tangentbord?

• bambi1

Tingaling: jag förstår inte... jag laseropererade mina ögon för ca 3 år sen... inte sa läkare nåt om att inte vara ute i solen? och inte till min m2b som opererades för 6 år sen. Jag förstår inte heller varför det skulle vara farligt?

• Anton

starkt solljus i nyopererade ögon är nog inte det bästa tror jag. Men har inte läkaren sagt något om det så är de ju inga problem,. Jag tror att de isåfall sagt att man ska ta det lugnt med att vara ute i solen längre stunder.

Svar på tråden Gnälltråd