Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Jag är så jäkla arg ....aaaaargh. Vi anlitade bröllopsDJ till vår bröllop och vår dj var helt värdelös, vi hade skrivit vill ha listor och vill INTE HA listor...tror ni inte han spelar en massa från vill inte ha listan?? spelade för hög musik och vägrade sänka, spelade fel version av vår inövade Time of my life (Visste inte att det fanns fler versioner ens) och kan företaget så för att han har klantat till det..neeeeeej då. betala nu bara lilla fru vi har genomför vår spelning. men VAAAAAA?? arg arg arg
Jag vill gnälla på att jag hatar mitt jobb (får inga arbetsuppgifter och kollegorna är tråkiga), att räntorna har gått upp och jag därmed har fått 1000 kr högre bostadskostnad och att min rullgardin har gått sönder! :)
Jag vill gnälla på att jag ångrat mig gällande klänning. Har köpt en jättefin klänning som jag gjort några få ändringar på, men nu har jag hittat en annan som jag känner att jag trivs bättre i. Typiskt!
Vill gnälla på att när jag ÄNTLIGEN har hittat mitt drömhus med verkligen guldläge så är jag arbetslös så vi inte har råd att köpa det *ledsen*
Känns skit att det är jag som ställer till det så vi får sitta kvar i våran sketna lägenhet!!! =(=(
Jag gnäller återigen på jobbiga kollegor. VAra på jobbet och vara knöförkylda! bAra för att staten har infört karensdag ??? Halååå jag gifter mig om en vecka och vill inte bli smittad!
kollegor som bara vill ha vill ha, extra betalt, ledigt U name it. Men att ställa upp och ta turer som fattas personal på när någon är sjuk, se det går inte. Så då får de som alltid ställer upp återigen ställa upp.. förutom när det det som i det här fallet är den som ställer upp som skall vara ledig vars tur skall täckas.
*Morrrrr*
vill gnälla på att jag hatar mitt jobb och att de fortfarande inte fixat min löneförhöjning! och jag har j jobbat klart hela sommaren nu!!
jo_jo - Åh vad glad jag blir att det finns fler än jag som "hatar" DHL, jag fattar inte hur de kan vara så nonchalanta (stavs?) otrevliga och bara hata deras kunder så som de gör?
Det kan ta månader innan mn afår svar på deras frågor, de betalar aldrig deras fakturor i tid och anlitar chaufförer som är sååå otrevliga mot våra kunder som de ska leverera till och lyckas slarva bort allt möjligt gods på väg till Norge, sen efter 1½månad hittade de godset helt plötsligt på deras terminal i Oslo!!!
haha.. jag håller nog med om DHL, en gång när jag jobbade kom en av deras chafförer som inte kunde ett ord svenska å visste inte vilken pall han skulle lämna å sen skällde han ut oss på typ polska för att VI inte visste vilken pall vi skulle ha.. å blev skitsur när vi inte gick in i hans lastbil å flyttade runt alla pallen för å ta vååår pall som stod längst in, som vi kom fram till till slut.. ja jisses..
jag tänkte precis klaga på att jag inte hade jobb, men så kom jag ihåg hur det var å jobba på förra jobbet ;) så jag tar tillbaka det..
Jag vill inte jobba imorgon!!! Min sista helg i Sverige innan jag flyttar och jag måste jobba!!!!! Vill ju varamed mina kompisar o familj!
Lanovia
Läste tråden om när du väntat på uppehållstillstånd för din man sen visste jag inte hur det gick. Nu läser jag att du ska flytta är det ett resultat av att han inte fick det eller. Usch vad arg jag blir i så fall...