• miffolina

Gnälltråd

Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D

• Svar på tråden Gnälltråd
  • åsita

Jag tänker minsann gnälla på att det gnälls för lite på denna tråd!

• Kaffemoster

Mina popcorn brann upp i microvågs ugnen .. Så nu var jag "tvungen" att köpa M&Ms i godis automaten istället :D
    (Är på jobbet ..)
    M&Ms är dock så måmga mer VV points än popcorn ..

• FruÖlandstok

jag vill gnälla på att min pluggmotivation har gått å gömt sig...

• Lady o Lufsen

Kaffemoster :

Håller med dig! Visst är det jobbigt att tvingas till saker!!???

Själv tvingas jag dricka 1 burk Coca-Cola om dagen bara för att det är så djävla varmt!

Jag tvingas äta upp ungarnas godis som dom inte vill ha!

Skitjobbigt med alla dessa "måsten" och tvång här i livet!!

• jojo matte

jag vilöl gnälla på att det bara är torsdag och inte fredag :( ..den här veckan är såååå låååång

• Charro

Jag vill gnälla över min mamma som beställt brudbukett till mig i blommor hon anser jag passar i.
    Trots att jag bad henne ringa o kolla priset på en helt annan typ av bukett.
    så nu fick mer att göra bara för det *morr*

• Anja 19 juli 2008

Hej

Hittade precis den här gnälltråden och just nu passar det mig utmärkt. Är så irriterad pga en surkärring som skällde ut min sjuåring när vi gick till fritids imorse. han plockade plommon på ett träd (på vårt område, de tillhör alla).

Hon öppnade fönstret och hojtade och skällde på honom och sa till honom att ge f..n i plommonen på trädet och istället plocka dem på marken.

Jag var längre bort så jag hann inte fram förrän hon stängt fönstret men min son, som är en blyg, försiktig kille blev så ställd att han knappt fick fram ett ord. han förstod inte heller vad hon menade för jag har ju sagt precis tvärtom till honom, nämligen att INTE plocka plommonen från marken då de är övermogna och för att det går så jä...la mkt katter och kissar och skiter överallt på detta område!

Åh jag är så arg! Emil gjorde precis som jag sagt åt honom och plommenn tillhör alla och dom ÄR mogna på trädet. Va f..n har surkärringar att göra i flerfamiljshus. Tycker det finns ALLDELES för många surkärringar och surgubbar.

Ja, nu kom jag på en annan sak att gnälla om. En gubbe i trappuppgången bredvid hade strukit alla mina tvättider. Hade satt upp fyra stycken för att jag jobbar så mkt nu, är bara ledig ca 1 dag i veckan och då har jag så otroligt mycket tvätt eftersom vi är fem stycken i familjen (ohc jag tillåter inte sambon att tvätta, han har förstört alldeles för många plagg genom att tvätta fel ;) ) och självklart så hade alla de tiderna blivit tagna av andra nu. *gråter*

Sådär, nu känns det bättre, haha...

Hoppas att det är ok att jag kom in här och gnällde :) Vet ej om det är en tråd där ni följts åt länge eller sådär.

Kände bara att jag behövde kräka ur mig, för den där kärringen i morse gjorde mig SÅ ARG. Ser fortfarande sonens förvirrade söta ansikte framför mig och blir gråtfärdig. Surtanter borde inte få finnas :(

• jojo matte

typiskt surkärringar att ge sej på hjälplösa barn när mamma å pappa inte är med och kan försvara dom..

..själv som sjuåring var inte alls bly.. snarare tvärt om.. hon hade nog åkt på en propp då.. men det är synd om sånna som din son som inte vågar..

• Tizzeltazz

vill gnälla över att mina grannar renoverar så in i h-vete att jag inte kan sova om dagarna och har ett jobb inom säkerhet på nätterna (kul att nästan larma insatsstyrkan av misstag!) OCH jag kan inte vara hemma och vila upp mig för min superparanoida chef har sagt åt alla att ringa honom direkt om jag skulle sjukskriva mig eftersom jag ska byta jobb och han tror att jag kommer sjukskriva mig för att kunna börja tidigare på det andra jobbet.
    ok nu tänkte jag vara borta kanske två nätter men det är ju inte självklart när man är borta första natten...
    och han kommer ringa d i r e k t kan jag lova!! *grrr*

• åsita

Nu gnäller jag för att jag är så sjukt trött mrn tycker att det är lite tidigt att gå och sussa.

Svar på tråden Gnälltråd