Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
jo_jo och Cornellia: Jag har också alltid haft problem med mensvärk och Ipren hjälper inte...men en läkare tipsade mig om att en Ipren och två Alvedon tillsammans ger samma effekt som smärtstillande recept för mensvärk. Funkar så bra på mig! Har använt det i ett år och det enda som funkar
gnäller lite på att jag inte har något att gnälla på.
Gotland-08:
Tack för tipset :D
Vi fick veta idag att vi fått en superfin lägenhet, med obruten utsikt över Vättern, fräscht, inte farligt dyrt jämfört med det vi ger nu, stort och alldeles underbart. MEN vi fick tacka nej. Fanns ingen parkering, bara en timme på gatan utanför... Jag är så himla ledsen!!
jag måste få gnälla över att jag inte får vara brud längre, bröllopsdagen gick allt för fort, nu är jag "bara" fru ;)
jag saknar min man
Jag vill gnälla på att hela vårt personalmöte idag sabbas av en förståsigpåare som ska prata om ett änme som egentligen inte rör vår arbetsgrupp!! grrrrrrrrr Vi har annat viktigt att diskutera!!!!
Då tänker jag också gnälla minsann... Även fast jag gnällde i en egen tråd tidigare...
Jag vill gnälla på att jag inte får sälja våra bröllopskläder!!! De tar bara plats i garderoben, alldeles för stor plats dessutom... Och när jag ser dem blir jag faktiskt lite sur för att "dagen" redan är bortgjord, och nu dröjer det länge innan jag får ha fest igen... :p
Och så vill jag gnälla på att jag har så jävla ont i nacken!!!
Tack för mig
jag har tappat rösten
Mina kolleger avskyr mig for de tycker jag borde gora deras jobb, men jag jobbar inte ens i deras team. Jag bor i London som jag hatar, hatar, hatar mer an nat annat, vi har fatt en underbar lagenhet i Malmo, men jobbet min sambo sokt kan aldrig bestamma sig sa vi riskerar att bli fast har for han har inget annat pa gang. Jag har varit jattedeprimerad i flera ar for att vi bor i London, bada mina foraldrar ar doda, min mamma dog sa sent som i januari. Men jag har blivit uppfostrad att inte visa nagra kanslor sa jag har jobbat pa precis som vanligt och nu ar jag psykiskt och fysiskt knackt. Och jag vet inte ens om jag far komma hem snart.
Gnäller på folk som mailar och vill köpa saker man har ute på annons och att de sen när man har förpackat allt och skickat kontonr. till dem så svarar de inte mer!!!
gnäller lite på att varje gång jag skriver i en tråd så blir det helt dött....
jag är snorig
Jag måste gnälla av mej lite annars blir jag galen!
Jag har ett jätte stort prov imon, har dessutom sprängande huvudvärk......kommer hem, å där är det igen!!!
Våran granne som spelar musik (kass musik oxå) skithögt!...jag kan inte plugga å inte vila.
Har varit där och sagt till+ att hyresvärden har sagt till ett par ggr men ÄNDÅ så fortsätter han!!...att dom inte vräker honom snart...
jag vill gnälla på att min blivande precis har fått reda på att han ska jobba från en annan ort i veckorna vilket kommer innebära en massa tomma nätter i dubbelsängen.
dessutom har jag träningsvärk.
Min lila färgpenna är borta! Den försvann efter bröllopsfesten... Hade pennorna med så att barnen kunde rita om de ville, och alla pennorna kom tillbaka, utom den lila, som jag behöver för att göra klart mitt intagningsprov till en trädgårdsutbildning som måte skickas absolut senast fredag...
Tänkte inte på att jag behövde pennorna till intagninsprovet, jag tänkte använda mina dyra pennor till det, men de hittar jag inte. :P