Gnälltråd
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D
vill gnälla för att det är så svååårt att bli motiverad att ta ta i träning och viktnedgång efter graviditeten... Ett halvår efter förlossning och ett år innan bröllop.
Det borde ju räcka med att min profil i sittande läge är riktigt skrämande. Å titta en köttbulle med ett litet huvud på! Nej det var ju jag!
Jag kan inte sluta äta! Jag vet att man inte kan gå ner i vikt då man äter godis och dricker cola och smäller i sig en 200 grams med ost från korvan i tid och otid. Men jag hoppas på ett mirakel.
Men det är så svårt att låta bli att äta då man går hemma i föräldraledigt dvala.
Fan jag minns då jag var 18, då kunde jag käka så här utan att gå upp ett gram. Nu två barn och 10 år senare gäller tydligen andra regler.
AAAAAAAAAA
Varför finns det inga genvägar?
Vill gnälla lite på att jag imorgon tvingas ställa klockan och behöva gå in och jobba extra fastän jag egentligen inte har lust. Jobbade trots allt förra lördagen oxå.
har haft ett megagräl med min man idag f*n så surt det känns
ajaj!
har ni ordnat upp det oxå? eller är det en sådär hääärligt tryckt stämmning nu...
tjaaa..... svärfar är en idiot, varför orkar jag inte gå in på nu.
vi gifter oss om ca en vecka och det är 4 inbjudna som "kanske kommer".
plus att min pappa kommer att "förfesta" innan vigseln, kuuuuuul!
skulle kanske åkt till las vegas o gift oss istället?? hmmm....
Skitsak kanske, men vi fick idag veta att orgeln ska renoveras när vi gifter oss den 6:e oktober? Hur farao planerar de? Här har man fixat solist och allt...
mrsD
Tack för omtanken. Vi har rett ut allt, så nu e det bra
Jag vill tok-gnälla på UPS som är det sämsta serviceföretag jag någonsin haft att göra med.
c_t:
DHL e ju SÄMST.. när gör dom någonsin något rätt?
Hur lyckas man skicka något från norge till tingstad som skall till upplands väsby.. å sen är det ute på vift på gotland 4 månader senare.. fast det skulle skickats med express?? alltså vara framme dagen efter det skickats.. nu sitter vi här å har fortfarande inte fått något
Jag är tyvärr partisk i den frågan. Jag gnällde enbart över det faktum att UPS misskött sig så fruktansvärt i samband med leverans att jag aldrig mer kommer att använda mig av dom.