• miffolina

Gnälltråd

Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D

• Svar på tråden Gnälltråd
  • Tizzeltazz

Madelensh
    har fönstret stängt och tjocka mörkläggnings och ljuddämpande gardiner framför... aldrig haft problem innan jag flyttade hit...
    idag igen, lyckades få fem timmars sömn iaf och är fortfarande trött fr gårdagens sömnbris ovanpå dagens... *suck*

• Lady o Lufsen

Vill gnälla över att min dotter har en "puckelnacke" som läkarna tror är uppsvullna lymfkörtlar som orsakats av en kraftig halsfluss...Jättesvullenvullen och öm i nacken, precis vid var sida om nackpelaren samt flertalet vindruvsstora knutar vid skallbasen...Är det lymfkörtlar??? Jag trodde att dom satt närmare halsen, bakom öronen...

Bredspektramediciner för 700:-, trots att hon nyligen avslutat en 10-dagars kur med penicillin...

• Lady o Lufsen
    "Jättesvullenvullen"????
  • Brudgum 2008

>>>Lady och Lufsen

Ja om man ska se ngt positivt med det hela, så närmar ni er frikort snart...

• Lady o Lufsen

Brudgum 2008 :
    Så sant, så sant!

Pengarna är inte det största bekymret dock...jag är orolig för nacken och hon har haft tre fästingar...tycker ingen tar just nacken på allvar...
    Alla (hon har varit hos fyra olika läkare)tar nacken på något stort allvar, dom är helt koncentrerade på halsflussen som inte vill gå över...
    Hur faan kan det komma sig att halsproverna visar "solklar halsfluss" efter penicillinkur efter penicillinkur???

Hmmmmm....

• Lady o Lufsen

...tar INTE nacken på stort allvar, skulle det ju vara...

• zukigirl

Kan tala om att jag fick diagnosen halsfluss när jag hade hjärnhinneinflammation!

• 071023 2

fan va ni gnäller här! jag måste nog gnälla på er nu. Gnälltanter/gubbar!!!

• Lady o Lufsen

Nu har även jag halsfluss!

• FruÖlandstok

Lady o Lufsen
    ischa.. min mamma har samma problem nu.. hon har haft halsfluss i tre veckor snart å proverna visar halsfluss men ingen pencilin hjälper, så det är väl virus.. hela semestern.. å vi skulle kombinera bröllopsplanering med tapetsering ihop hon å jag.. nu vågar man inte åka upp å hälsa på den stackarn..

krya på er i familjen..

Svar på tråden Gnälltråd