• miffolina

Gnälltråd

Dags för en ny tråd där man kan gnälla av sig lite! :[:[:[:):D

• Svar på tråden Gnälltråd
  • Liinda_e

ahhhh sammma här,ibland kan man tro att han inte vill gifta sej eftersom han inte gör ett smack inför bröllopet!

• Anneleigh

Jag vill inte jobba =( är trött

• Meddelande borttaget
  • J_J

Vi står utan det band vi helst ville ha pga att min m2b inte fick silverskeden ur rumpan...
    Så nu får vi ett "njaaaa-band" för en halv förmögenhet istället.

Hmpf.

• prinsessan_

Okej, jag fortsätter då.
    Skön tråd detta.

Nu har min sambo äntligen kommit hem efter två veckors jobb och ikväll hade jag planerat en myskväll tillsammans (med film och annat gott). Då ringer han en polare och säger att han ska komma och sällskapa oss.

Suck.

:D

• Lady o Lufsen

En gnäll-tråd har alltid funnits på BT och det är klart att den ska leva kvar!!!!!

En gnäll-tråd är alltid fylld med fula, arga gubbar och eftersom jag inte har något att gnälla över just, just nu så skickar jag lite ilska till er så länge:

• rosesarered

Sommarjobbar inom vården och ibland råkar man ut för vissa eeh, "original"..serviceyrke som det är så får man stå där och le och vara trevlig och ta emot all SKIT!
    :(:(:(
    Efteråt går man bara runt och kokar inombords och känner sig allmänt förbannad.

• Brudgum 2008

Jaha, är det här man gnnäller?

Då har jag ett litet gnäll, synd att det är så dåligt väder idag.

• 071023 2

ni som är irriterad på brudgummen... kan ni inte fixa ett ny snubbe?

Själv måste jag gnälla på alla andra gnällspikar här på BT som bara GNÄLLER om
    -sina otrevliga gäster

-svärisarna, (okej att gnälla men är det inte meningen att dom ska vara lite jobbiga?)

-kinaklänningarna (hemska männsikor som beställer såna)

-snorungarna som skriker och tar plats i kyrkan.

etc...

fy vad ni är GNÄLLIGA här på BT. Riktiga surtanter.

Men det ska ni ha en eloge för!!! har aldrig varit med om en grupp personer som har så mycket problem, egentligen, behövs verkligen en gnälltråd?

• J_J

är så j*vla less på vår bestman som gjort en svindyr overkill svensexa så ingen har råd att vara med...
    idiot.

Svar på tråden Gnälltråd