• gosigavevve

någon mer som gifter sig den 8 september??

tänkte höra lite hur ni skulle ha det på ert bröllop..

• Svar på tråden någon mer som gifter sig den 8 september??
  • gosigavevve

Heel- min klänning har fortfarande inte kommit och jag har ooxå hur mycket som helst kvar.. usch.. man får ju magsår av bröllop.. hihi..

• Tess070908

En till som oxå har magsår, nu tog de min m2b... och de har inte sagt ett ljud till mig... men jag fick veta att han kommer hem på söndag! Fyyyy, all planering kommer gå åt skogen!

• grekens

Halloj!!

Här är en till som gifter sig 8 sep!!

Snart är man där, fattar inte...vart f-n har tiden tagit vägen, har massor kvar att göra, gruvar mej mest för bordsplaceringen, vart börjar man??
    Fattar inte hur man ska få ihop det.. Har så mycket att göra så jag vet inte riktigt vart jag ska börja, skjuter liksom upp det hela tiden...morrrr
    Hur som helst trots att jag verkar helt "neggo" så ska det bli sååå himla kul, ska bli fruuuu:)

• grekens

Tess070908

Har hört ryktesvägen att min m2b ska få en 3-dagars.....orättvist, sitter man ju själv i planneringsträsket....inte för att jag missunnar honom, men...

• Tess070908

Grekens,
    Nej, det gör inte jag heller... men det jag är mest ledsen över är att de inte sagt något. Suck... vad gör man inte för att gifta sig! :)

• Heel

Åh tack! känner mig lite lugnare idag! var å provade min klänning idag, blir nog fin.. beställde även en till min syster, tärnan, som var med. Puh! bock i kanten!
    Min kille tog de förra helgen, så det är över! Lämnade hemmet i den fulaste utstyrsel jag nånsin skådat, funderade på om jag valt rätt.. Kom hem trött med en bläcka!! Had egått flera ronder i boxningsringen!
    Tur att det är lite tid kvar! Själv är jag supernervös! tänk om det är i morgon?!

• Tess070908

Ja, fy... tänk om det är i morgon.. många av våra kompisar har barn så jag tror inte det eftersom de kan bli jobbigt med barnvakt. Tror ju mer på nästa helg isåfall.
    Heel, vad skönt du har klänning nu. Min ska hämtas på måndag, så jag hoppas inte jag lagt på mig.....

• Heel

grekens:
    har du börjat med placeringen? vi testade lite efter middagen, oj oj känns som om det kan ta tid! VEM ska sitta brevid tråk-farbror??? Någon som har åsikter/tips om hur man placerar ut föräldragenerationen? vid samma bord eller blandat med resten?

• grekens

Ja, täääänk om det är imorrn...Känns som nått är på G, har pratat med nårga av tjejerna ikväll och alla har planer, hmmmm, kanske därför ingen kan ta en lunch med ett glas vin imorrn.....Nu blir jag ju skit nervös, snacka om att va helt nne i nån annan att man glömmer sej själv

• Heel

Tess: Jo det kändes bra med klänningen, lycka till på måndag! Vad gäller hippan är det, för min del, mest ovissheten som gör mig nervös. Det finns ju en del att planera och fixa så det e jobbigt att inte veta.

OBS!! Min space-tangent är lite trasig så det blir lite fel ibland...

Svar på tråden någon mer som gifter sig den 8 september??